Mali a veliki budžet za oglašavanje

Autor: Poslovni.hr , 28. rujan 2015. u 15:53
Foto: BizIT

Kako znati što će od niza dostupnih opcija rezultirati prodajnim rezultatima uz budžet kojim raspolažete?

Izbombardirani ste opcijama i pojmovima? Integrirano, online, branding, vanjsko oglašavanje… A vi samo želite znati što će na vašem tržištu rezultirati većom prodajom uz budžet kojim raspolažete? Odgovor je vrlo jednostavan: TESTIRAJTE.

U svakodnevnoj borbi s tržištem, inozemnom konkurencijom, velikim igračima, naplatom i drugim bitkama svakodnevnog poslovanja još je potrebno brinuti za marketing i to uz velika očekivanja prema ovom sve kompleksnijem području, piše BizIT. Često skeptični prema nekim kanalima, a opet potaknuti (domaćim i inozemnim) pričama o velikim uspjesima i primjerima istih, istina o pravom (uspješnom) marketinškom putu je između te dvije krajnosti. Stoga se nameće logično rješenje – pronađite svoj put testiranjem!

Današnji uvjeti i mogućnosti bi vas vjerojatno potaknule na pristup ulaganju na više kanala odjednom. “Cjepkanje” budžeta, za svaki kanal pomalo, uz male budžete često završava nezadovoljavajućim rezultatima, nejasnom slikom koji kanal je pridonio čemu i drugim nedoumicama. Zato postoji opcija pokušati s nekoliko medija, ali aktiviranih periodično. Jednostavno – jedna aktivnost na jednom mediju/kanalu traje određen period vremena, potom slijedi druga itd. Ovo su najčešće spominjani kanali koji mogu i donose rezultate malim i srednjim poduzetnicima.

Cijeli članak pročitajte ovdje.

Komentirajte prvi

New Report

Close