Poduzetnički Startup Camp Rijeka okupio 17 timova iz cijelog svijeta

Autor: Marta Duić , 17. rujan 2015. u 22:00
Svim sudionicima posebno je vrijedno iskustvo bilo rad s mentorima

Kamp je organiziran pod pokroviteljstvom Veleposlanstva SAD-a i u suradnji s Hrvatskom mrežom poslovnih anđela – CRANE.

Treći poduzetnički kamp Startup Camp Rijeka održava se od 2. do 6. rujna u prostorima Step RI znanstveno-tehnologijskog parka Sveučilišta u Rijeci. Ovaj događaj organiziran je pod pokroviteljstvom Veleposlanstva SAD-a te zahvaljujući suradnji s Hrvatskom mrežom poslovnih anđela – CRANE i ove je godine okupio 17 timova iz Hrvatske, Gruzije, Cipra, Uzbekistana, Moldavije, Rumunjske, Azerbajdžana, Poljske i Ukrajine.

Startup Camp je trajao punih pet dana tijekom kojih su uspješni poduzetnici i investitori iz Hrvatske i Amerike pomogli mladim budućim poduzetnicima da razviju svoju ideju kako bi stvorili održivi poslovni pothvat i osigurali si tržišni uspjeh. Komisija u sastavu Saša Cvetojević, Edi Budimilić, Boris Golob, Catherine Vorwald i Marko Jurčić na temelju postavljenih kriterija, točnije ideja (vrijeme potrebno za razvoj proizvoda, tržišni potencijal, iskustvo sudionika, procjena uspjeha) odabrala je ovogodišnje pobjednike. Prvo mjesto osvojio je tim Dermatrack kojeg su činili Antreas Pogiatzis i Nikos Mouzouras . Njihova mobilna aplikacija koja omogućava analizu i praćenje promjena na koži u svrhu prevencije karcinoma oduševila je stručni žiri. Drugoplasirani su bili Riječani Nikola Curilović, Davor Zupičić i Ivan Skender s mobilnom aplikacijom HoviAp namijenjenoj hotelskom menadžmentu. Treće mjesto odnio je tim ReShroom, odnosno Filip Petrović i Andrea Bukša za ideju uzgoja gljiva korištenjem recikliranih materijala.

Članovi pobjedničkog tima Dermatrack, Antreas Pogiatzis i Nikos Mouzouras, studiraju računarstvo i odmah nakon što su saznali za Startup Camp Rijeka odlučili su postati djelom ovog, kako kažu, nevjerojatnog i edukativnog iskustva. Posebno im se svidjelo to što su imali priliku raditi zajedno s ljudima iz drugih zemalja, s različitim znanjima te imali mogućnost podijeliti to znanje i iskustva međusobno. Uz to, ističu kako su naučili kako pokrenuti tvrtku, pronaći investitore i kako općenito u budućnosti nastaviti svoj put prema uspjehu. "Vjerovali smo u našu ideju, vrlo dobro smo proučili sve naše konkurente, ali što je još važnije stvorili smo dobar poslovni plan i imali jasnu prezentaciju naše ideje", kazali su Antreas Pogiatzis i Nikos Mouzoura objašnjavajući kako su došli do pobjede.

Kako napominju, nakon istraživanja tržišta koje su samostalno proveli shvatili su kako dodatno usavršiti aplikaciju te su dodali arhiviranje rezultata, automatsko otkrivanje madeža na koži, algoritamsku usporedbu rezultata tijekom vremena i pružanja usluge jeftinije od njihovih konkurenata. "Naš program će u početku biti ponuđen besplatno kako bi lakše došli do prvih korisnika. Nakon toga ćemo se prebaciti na premium model i imat ćemo mjesečnu pretplatu za korištenje aplikacije. Koristeći takav poslovni model bit ćemo različitiji od konkurencije, imat ćemo korisničke baze gdje možemo dobiti neke povratne informacije", kažu Pogiatzis i Mouzouras. Ova dvojica studenata su na projektu surađivali s dermatolozima i stručnjacima iz medicinske struke koji su im pomogli usavršavanju ideje. Napominju kako im je cilj skupiti 20 tisuća eura kojima bi uspjeli pokriti troškove za 50 tisuća korisnika i marketinšku kampanju za aplikaciju.

"Nakon toga ćemo korisnicima pružiti finalnu Android aplikaciju krajem 2015. godine, iOS aplikacija u lipnju 2016, a onda slijedi borba za klinički certifikat i 3D sliku mapiranja do kraja 2016. godine", pojasnili su nam Pogiatzis i Mouzouras planove za budućnost. Tim Hoviap, točnije Curilović, Skender i Zupičić studenti su treće godine Odjela za informatiku Sveučilišta u Rijeci. Ideja, odnosno sada već proizvod-prototip Hoviap s kojom su osvojili drugo mjesto na Startup Campu Rijeka, mobilna je aplikacija za Android koja povezuje zaposlenike u hotelu putem pametnih uređaja i tako olakšava komunikaciju.  

Ovaj studentski tim se s idejom prvi put prijavio na Pacinno Demo Day, gdje su osvojili prvo mjesto, a nakon toga su se na Startup Camp Rijeka prijavili sa prototipom. Kako kaže Nikola Curilović, odlučili su se prijaviti jer je Startup Camp Rijeka jedan od najvećih događaja tog tipa u ovom djelu Hrvatske i okuplja timove iz cijeloga svijeta. "Startup Camp traje nekoliko dana pa su nas mentori Marin Bezić, Tatjana Batas, Nihal Advani, Mark Crandall, Keith Bradley, Ivo Špigel i Stevica Kuharski pripremali za prezentiranje, te nam objasnili što nas očekuje u startup svijetu, savjetovali oko idućih koraka i još mnogo toga. Upravo radi svih tih savjeta smo i uspjeli predstaviti svoju ideju tako da smo osvojili žiri", kaže Curilović.  

Hoviap aplikacija pod komunikaciju smatra zadatke. Dakle, riječ je o zadacima koje recepcija šalje zaposlenicima te tako rješava problem propuštenih poziva i zaboravljenih obveza. Osim toga, aplikacija nudi i statistiku koja će direktorima hotela i šefovima recepcije nuditi bolji uvid o tome kako da unaprijede svoje poslovanje i motiviraju svoje zaposlenike. "Plan je upoznati hotele s našim sustavom, odnosno bolje reći nadogradnjom na njihov postojeći sustav i početi testirati u nekoliko hotela našu aplikaciju", poručuje Curilović. Aplikacija Hoviap je u fazi prototipa, a nakon testiranja ovi poduzetni i inovativni studenti planiraju je dalje razvijati i poboljšavati u skladu sa željama korisnika. "Startup Camp Rijeka bio je jedno posebno iskustvo gdje je rad s mentorima bio najveća nagrada. Istaknuo bih i kasniji razgovor s članovima žirija koji su nam svojim savjetima pružali potporu", zaključio je Curilović.

Komentari (1)
Pogledajte sve

[emo_palacg]

New Report

Close