Brojne djelatnosti odlučuju se uz marketinške taktike upogoniti i prodajne timove koji im dodatno pomažu ostvariti poslovne ciljeve, piše BizIT. Stoga, ako planirate unaprijediti prodajne kapacitete na raspolaganju vam je call centar – opcija koja vam omogućuje prodaju putem telefona, e-maila, chata, SMS-a i Faxa.
Kako unaprijediti prodajne vještine
Vaš tim treba biti obučen za prodaju te ih je potrebno trenirati da znaju kako biti dobar prodavač, a trening se može sastojati od:
- strategije i ciljevi kompanije te isti što se tiče prodaje
- detaljne informacije o proizvodu ili uslugama
- kratke glavne poruke o proizvodu ili usluzi koje će se uvijek komunicirati
- podaci o kupcima – navike, želje i sl.
- primjeri prodajnog razgovora
- igranje uloga
- primjer rada u stvarnom okruženju – period učenja uz iskusne prodavače (sales manager)
- očekivanja i nagrade
Kada krenete s radom održavajte redovne sastanke i dijelite uspješne priče kako bi se i ubuduće koristile uspješne prodajne taktike.
Većina kupaca previše ne istražuje o dodatnim opcijama pa ste vi tu da im ih predstavite i ponudite za kupnju. Ako im osmislite posebno krojenu ponudu za njihove potrebe (uz prethodno poznavanje kupca) velike su šanse za uspjeh.
Prednosti prodaje putem call centra su u tome što ne gledate kupca direktno u oči pa se možete opustiti, a isto tako kako biste poboljšali prodajne tehnike možete npr. snimati pozive te ih naknadno analizirati.
Cijeli članak pročitajte ovdje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu