Brendiranje Like uvjet je tržišnog pozicioniranja

Autor: Poslovni.hr , 16. rujan 2015. u 22:01
Foto: Damir Špehar / Pixsell

Na konferenciji Integralni gospodarski razvoj Like, koja se održava u četvrtak na Plitvičkim jezerima, bit će riječi i o tome kako brendiranje pomaže u ostvarenju gospodarskih ciljeva.

Jedna od važnih tema na konferenciji Integralni gospodarski razvoj Like, koja se održava u četvrtak na Plitvičkim jezerima, bit će mogućnosti brendiranja Like.

“Današnje visokorazvijeno tržište je sofisticirano, previše je takmaca za iste kupce, zbog čega oni postaju sve zahtjevniji, pa se postavlja pitanje: zašto bi itko kupovao naše proizvode?”, komentirao nam je dizajner Marko Baus, koji se bavi brendiranjem Like,

“U globalnoj hiperprodukciji robe i usluga, gdje se svemu nastoji odrediti vrijednost, postalo je uobičajeno da se gradovi, regije i države, poput proizvoda, natječu na tržištu. U tom natjecanju često poprime izgled proizvoda, imaju ime, dodaju slogan, istaknu cijenu i reklamiraju se.

Činjenica da nešto proizvodimo ne znači da će netko drugi to kupiti. Nužno je stvaranje proizvoda, njegova imena i izgleda, tako da je relevantan točno određenoj grupi ljudi. To je brendiranje, alat koji su razvile korporacije”, napominje Baus.

“Uspješan brend jedan je od ključeva naše budućnosti, on ovisi o našoj sposobnosti da se dogovorimo, isplaniramo i provedemo, odnosno da upravljamo, Međutim, destinacija nije proizvod i nikada ne bi smjela funkcionirati isključivo po principima profitnog poslovanja. Iako je brendiranje proces koji je nastao unutar korporativnog svijeta, on nam kao metoda pomaže u ostvarenju socijalnih i gospodarskih ciljeva koje svaka destinacija ima pred sobom.

Zato ne govorimo o potrebi da se prodamo, već o potrebi da kvalitetno upravljamo. A jedan od puteva za uspjeh je integralni razvoj Like”, napominje Baus.

Komentirajte prvi

New Report

Close