Odlazak u kupnju namirnica aktivnost je o kojoj se ne razmišlja mnogo. Napravi se popis stvari, ode u najbliži shopping centar, odabere, plati i to je to. Međutim, kako pišu 24 sata, slabo se primjećuje kako je svaka trgovina dobro uigran stroj kojemu je jedini cilj da se potroši što više. Kako bi to postigli, vlasnici se služe raznoraznim trikovima.
1. Prolaz do blagajne uzak je s razlogom
Često se dogodi da kupci, čekajući u redu za plaćanje, shvate kako im nešto što su uzeli ipak ne treba i požele to vratiti na policu, ali u teoriji to zvuči mnogo lakše nego u praksi jer u prolazu jednostavno nema dovoljno mjesta da bi se vratili natrag. Kako bi izbjegli neugodnosti i komplikacije, idu metodom manjeg otpora i odlučuju zadržati proizvod. E, pa u tome i jest kvaka.
2. Prskanje voća i povrća ne održava ih svježima
Samo su dva razloga zašto se svježi proizvodi prskaju vodom u supermarketima, ali nijedan od njih nema veze s održavanjem svježine. Prije svega, ova se praksa provodi da bi voće i povrće izgledalo atraktivnije, a potom i više težilo na vagi. Ne samo da ih voda ne osvježava, već od nje mogu samo brže istrunuti.
3. Svježe namirnice su prljave
Prilikom odabira voća i povrća ljudi imaju naviku uzeti namirnicu u ruku kako bi provjerili koliko je zrela. Ruka po ruka, namirnica po namirnica – nakupi se popriličan broj bakterija. Nekoliko kapljica vode "za svježinu" ne popravlja stvar. Valja dobro oprati proizvod prije njegove konzumacije.
4. Red do blagajne pun je slatkih iskušenja
Svi oni šareni časopisi, slatkiši, gume za žvakanje i kojekakve tehnološke napravice nalaze se tik do blagajne samo zato što vlasnici trgovina znaju da kupcima oči "padaju" na njih dok čekatju red za plaćanje. Svatko je barem jednom tako kupio neku sitnicu koju nije planirao.
5. Obnavljaju neispravnu hranu
Proizvođači hrane moraju paziti na troškove te si ne mogu priuštiti bacanje svakog proizvoda s "defektom". Ako je hrani prošao rok trajanja ili ima sitne nepravilnosti na pakiranju, često se iz trgovine vraća natrag na prepakiravanje.
Cijeli članak pročitajte ovdje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu