Potrošači moraju zaštititi svoja prava a dobar savjet zlata vrijedi

Autor: Poslovni.hr , 13. rujan 2015. u 11:22
Foto: Goran Jakus/PIXSELL

S djelatnostima telekomunikacije, trgovine, financija te s ovrhama potrošači imaju najviše problema.

S djelatnostima telekomunikacije, trgovine, financija te s ovrhama potrošači imaju najviše problema. Mnogi ne znaju svoja prava pa društva za zaštitu potrošača građanima nude besplatnu pomoć, piše HRT.

Savjetovalište za zaštitu potrošača postoji u svakom većem gradu, a prava informacija zlata vrijedi. Zlata je vrijedio i novi automobil gospođe Nikolete.

Meni je automobil eksplodirao na otvorenoj autocesti, više nisam mogla kontrolirati ni kočnice ni gas, znači svi smo mogli poginuti. Auto nije imao ni pola godine, kaže.

Hrvatski potrošači ne znaju i da je reklamacijski rok 6 mjeseci na materijalni nedostatak, da zamjena proizvoda nije zakonski obuhvaćena, već se o tome dogovaraju potrošač i trgovac. A taj dogovor, svjedoče potrošači, ne mora uvijek proći bezbolno i ugodno.

Komentirajte prvi

New Report

Close