Zagrebačka pivovara u danas je u Zaprešiću otvorila svoj novi logistički, distributivni i komercijalni centar, investiciju vrijednu 38 milijuna kuna.
Predsjednik Uprave Zagrebačke pivovare Sergey Yeskov istaknuo je kako tom investicijom nastavljaju s daljnjim ulaganjima u razvoj poslovanja i proizvoda.
"Dokaz tome je činjenica da smo prošle godine u kapitalne projekte, kao što je i novi centar u Zaprešiću, uložili oko 114 milijuna kuna, od čega 38 milijuna kuna u ovaj objekt, dok su kapitalna ulaganja Zagrebačke pivovare u posljednjih deset godina iznosila više od 780 milijuna kuna", kazao je Yeskov, dodajući kako i ovim ulaganjem podržavaju rast hrvatskog gospodarstva i žele to raditi i dalje.
Ministar gospodarstva Ivan Vrdoljak također ističe kako ovakvi projekti potiču daljnji razvoj investicijskog okruženja u Hrvatskoj.
Zagrebačka pivovara je odličan primjer rasta te razvoja poslovanja i u proteklom razdoblju, koje je bilo prepuno izazova za većinu domaćih kompanija. Potvrđuje se da se odluka stranaca, poput kanadskih vlasnika Zagrebačke pivovare, da investiraju u Hrvatsku, kupe tvornicu, nadograde i naprave logistiku, isplati, kazao je.
"Dobit će partnera u gradu, u županiji i u državi, biti će bolji i brži s izgradnjom ovakvih centara nego u drugim europskim zemljama. To je potvrda da se isplati doći u Hrvatsku. Takvih primjera do sada u Hrvatskoj nismo imali puno, ali smo ih imali", rekao je Vrdoljak te kao primjer spomenuo i vlasnika Plive, izraelsku Tevu.
Direktor logistike i planiranja Molson Coorsa za središnju Europu Nenad Banjac kazao je kako je novi distributivno-komercijalni centar Zagrebačke pivovare jedan od najfunkcionalnijih centara kompanija u sklopu industrije robe široke potrošnje na hrvatskom tržištu.
Centar je napravljen u rekordnom roku, od osam mjeseci, čime se promijenila slika da je u Hrvatskoj teško investirati i da postoje zapreke za strane investicije, rekao je Banjac, dodajući kako su sve dozvole izdane u zakonskom roku, zaslugom dobre suradnje s lokalnom upravom te se nada se da će ta promijenjena slika prenijeti i dalje.
U funkcionalnom smislu, cijelo područje logistike i distribucije Zagrebačke pivovare bit će centralizirano na jednom mjestu prema najsuvremenijim standardima, što će pridonijeti bržem i učinkovitijem poslovanju, rekao je.
Zagrebačka je pivovara novi centar izgradila na vlastitom zemljištu, na jednom mjestu, na površini od 43.128 četvornih metara, objedinila je poslove logistike i distribucije te nadomješta manjak skladišnih kapaciteta na glavnom mjestu proizvodnje.
Inače, Zagrebačka pivovara je od 2012. u vlasništvu Molson Coorsa, jedne od vodećih pivarskih industrija u svijetu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu