Hvala suncu: sezona nikad bolja, hoteli napravili oko 10 posto više noćenja

Autor: Marija Crnjak , 07. rujan 2015. u 22:00
Analitičari ističu kako za dobre rezultate možemo zahvaliti prije svega izuzetno povoljnim vremenskim uvjetima/Ž. Lukunić/PIXSELL

Jači turistički promet bilježe sve županije, a najveći rast ima Grad Zagreb koji je u kolovozu imao 17,3 posto više noćenja.

Prema podacima sustava turističkih zajednica, na Jadranu i u Zagrebu je u kolovozu bilo 3,9 milijuna turista, što je 5,5% više nego lani, a ostvarili su 26,9 milijuna noćenja, ili 4,7% više u odnosu na kolovoz 2014. Od siječnja do kolovoza ostvareno je 11,5 milijuna dolazaka, čak 8% više, te 66 milijuna noćenja, ili 6,5 posto više nego u istom razdoblju lani.

Jači turistički promet bilježe sve obrađene županije, a najveći rast bilježi Grad Zagreb koji je u kolovozu imao 17,3 posto, a na razini godine gotovo 13 posto više noćenja. "Drago mi je što se trend rasta nastavio, pa u mjesec rujan, od kojeg također puno očekujemo, ulazimo dodatno ohrabreni dobrim rezultatima ostvarenim u kolovozu. Rujan svake godine sve više ulazi u glavni dio sezone, a upravo je njezino produljenje jedan od naših osnovnih ciljeva", kaže ministar turizma Darko Lorencin.

 

17posto

više noćenja nego lani ostvario je Grad Zagreb u kolovozu

Analitičari i turistički profesionalci ističu kako za dobre rezultate možemo zahvaliti prije svega izuzetno povoljnim vremenskim uvjetima koji su napunili kampove i privatni smještaj. "Glavni utjecaj na rezultate imalo je lijepo vrijeme, no djelomice je za rast prometa zaslužan i zaokret u marketinškoj strategiji Hrvatske turističke zajednice i jača online promocija, koja je pojačala dolaske individualaca u obiteljskom smještaju i kampovima, ali i hotelima", komentirala je Sanja Čižmar iz konzultantske kuće Horwath.

Naime, preliminarni rezultati Horwathove mjesečne analize pokazuju da su hoteli u prvih osam mjeseci imali rast noćenja od oko deset posto. Boris Žgomba, predsjednik Udruge hrvatskih putničkih agencija (UHPA) slaže se da su vrijeme i priprema sezone imali dobar utjecaj na rezultate. Tome pridodaje i situaciju na konkurentskim tržištima, prije svega u Tunisu te djelomice Grčkoj, te moguće i veći broj prijava gostiju u obiteljskom smještaju, na što bi mogao upućivati rast noćenja domaćih gostiju. "Iako je ove godine značajno rasla prodaja preko rezervacijskih portala, što je svakako uzelo dio prometa velikim turoperatorima i agencijama, povećan je i promet agencija u segmentu grupa. Ove godine profitirao je svatko tko se prilagodio uvjetima na tržištu", kaže Žgomba. 

Komentari (2)
Pogledajte sve

https://instagram.com/explore/tags/opatija/

[emo_palacg]

New Report

Close