20 najboljih studenata koji prođu selekcijski proces dobit će praktična znanja o poslovanju najveće hrvatske medijske kuće. Najbolji studenti po završetku akademije osvajaju novčanu stipendiju i priliku za rad unutar Styrijinih odjela.
Styria:SCOOL akademija već četvrtu godinu zaredom studentima pruža praktični uvid u poslovanje medijske grupacije kroz:
– interaktivna predavanja Styrijinih stručnjaka,
– posjete i rad u Styrijinim odjelima, te
– rad na konkretnom projektnom zadatku.
Akademija je namijenjena svim studentima bez obzira na studij i usmjerenje, a sudjelovanje je potpuno besplatno.
Kako se prijaviti?
U dva jednostavna koraka:
1) ispuni kratki online upitnik na linku najkasnije do 20.9.2015.
2) pričekaj naše javljanje do 30.9.2015.
Planirani početak akademije je početak listopada 2015., a cjelokupni program traje do sredine studenog 2015. Nastavni program će se odvijati vikendima dok se obveze preko tjedna dogovaraju s polaznicima.
Prijavljeni će biti obaviješteni o svim detaljima programa.
Što o akademiji kažu bivši polaznici?
„Rijetko dobra prilika za raditi sa vrhunskim stručnjacima iz neke oblasti. Sve to uz kreativni rad, punozabave i nova prijateljstva.“, Alen Neimarlija, Sveučilište u Grazu.
„Ugodna, radna i opuštena atmosfera. Naučio sam dosta i u teoriji i u praksi.“, Franjo Zajec, Fakultet političkih znanosti u Zagrebu.
„Atmosfera je bila izrazito ugodna, predavanja nisu bila monotona, već spoj teorije i prakse i predavači su bili dobro pripremljeni i zanimljivi. Posebno me iznanadila mogućnost posjete odjelima gdje smo doista na primjerima vidjeli kako sve funkcionira u poslovnom svijetu.“, Marija Josipović, Ekonomski fakultet u Zagrebu.
„Stvari koje sam naučio tamo nisam u mogućnosti naučiti na svom faksu jer je ipak dosta različito.
Najvrijednije je bilo mišljenje stručnjaka iz tog područja i naravno praktični dio.“, Ivan Todorović, Fakultet organizacije i informatike u Varaždinu.
„Studenti u ovoj akademiji imaju priliku pokazati vlastite ideje, talente, kreativnost, inovativnost i svoje ideje pretočiti u stvaran, konkretan projekt koji prezentiraju stručnjacima i dobivaju povratnu informaciju o nekim nedostacima, uče na 'licu mjesta' i svom konkretnom projektu o nekim poslovnim tržišnim zakonitostima i trendovima što smatram i najboljim mogućim oblikom učenja.“, Elena Đerić, Fakultet političkih znanosti u Zagrebu.
Još uvijek čitaš ovaj tekst? Prijavi se i započni karijeru na najbolji način!
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu