Virtualni asistenti štede novac i povećavaju učinkovitost

Autor: Ana Maria Filipović Grčić , 03. rujan 2015. u 22:00
Anita Majoli/PIXSELL

Tvrtka Golden Hands mogla bi zapošljavati osobe koje se na tržištu rada nalaze u nepovoljnom položaju, s posebnim naglaskom na osobe s invaliditetom.

Iza imena Golden Hands, specijaliziranog za pružanje virtualnih usluga osobnog asistenta, stoji Anita Majoli, mlada projektna menadžerica, koja se istoimenim projektom aplicirala na natječaj Poslovnog dnevnika "'Hrvatska pamet Hrvatskoj".  

Riječ je o startup kompaniji, simboličnog naziva, koja bi se osnovala s ciljem pružanja virtualnih usluga iz područja marketinga, ljudskih potencijala, projektnog menadžmenta te djelokruga administrativnih poslova tajnice ili osobnog asistenta. Uslijed obaveza, kako obiteljskih tako i profesionalnih, Anita Majoli je objasnila da je na vlastitoj koži prepoznala važnost osobnog asistenta, što je rezultiralo idejom osnivanja agencije specijalizirane upravo za ovu vrstu usluga. Iako je riječ o novitetu na hrvatskom tržištu, ističe da ne sumnja u uspjeh. Njen plan je prvenstveno brandirati Golden Hands mikro i malim poduzetnicima na području Hrvatske, no virtualni asistent zamišljen je kao stručnjak koji pruža neposrednu stručnu pomoć, usluge i vještine putem Interneta, kako za fizičke, tako i za pravne osobe.

 

30posto

godišnje raste područje virtualnih usluga u svijetu, što dovoljno govori o potražnji za virtualnim asistentima

"Usluge su, uz socijalno osjetljivu cjenovnu politiku Golden Handsa, dostupne svima.", pojasnila je autorica projekta. Smatra kako bi virtualni asistent, ovisno o izabranom području, mogao pružati usluge iz područja internet marketinga, prava, administrativne podrške, projektnog menadžmenta, ljudskih resursa ali i mnogih drugih. "Procjenjuje se kako se, na globalnoj razini, broj kompanija za pružanje usluge virtualnih asistenata kreće između 5 i 20 tisuća, dok je istovremeno ova usluga za Hrvatsku relativno nova. Prema najnovijim podacima u Hrvatskoj djeluje pet do deset kompanija koje se bave pružanjem neke vrste virtualnih usluga. Treba naglasiti kako su neke od njih relativno mlade, odnosno, osnovane su u proteklih godinu dana", ističe Majoli, te dodaje kako se u svijetu pojava virtualnih asistenata bilježi još od pojave interneta sredinom devedesetih godina prošlog stoljeća.

"Ovo područje bilježi kontinuirani rast od 30 posto godišnje, što dovoljno govori o potražnji usluga virtualnih asistenata u svijetu. Virtualni asistent zadovoljava jednu od istaknutiji potreba svakog suvremenog čovjeka, onu za uštedom vremena.", pojašnjava, te dodaje: "Cijene usluga virtualnog asistenta mnogo su pristupačnije od zapošljavanje fizičke osobe – što može biti značajna stavka mikro i malim poduzetnicima."Dolazak do ideje osnivanja startup kompanije osobnog virtualnog asistenta Anita Majoli opisuje sljedećim riječima: "U rujnu prošle godine s prijateljicom sam podijelila oduševljenje jednom američkom firmom koja pruža istovrsne usluge. Kao majci dvogodišnjeg djeteta, studentici i supruzi, a u konačnici mladoj ambicioznoj osobi, usluga virtualnog asistenta je neprocjenjiva. Tad mi je kroz glavu prošla misao kako bih trebala u Hrvatskoj otvoriti firmu koja će pružati upravo to – usluge virtualnog asistenta."

Važno je napomenuti kako će Golden Hands zapošljavati osobe koje se na tržištu rada nalaze u nepovoljnom položaju, s posebnim naglaskom na osobe s invaliditetom. Dodatno, pružit će se prilika i teže nepokretnim osobama koje su ujedno i najteže zapošljiva skupina ljudi. Golden Hands planira biti dio sfere socijalnog poduzetništva koje će u Hrvatskoj poticati razvoj upravo te vrste društvene odgovornosti. Osim pohvalne socijalne osjetljivosti, Majoli ističe da bi, ujedno, usluga virtualnog asistenta mogla  nezaposlenima omogućiti da se prepoznaju u ovom 'novom' području. Anita Majoli je na kraju dodala kako, prema najnovijim podacima, u Hrvatskoj djeluje nekoliko poduzeća koja se bave pružanjem neke vrste virtualnih usluga no to je još uvijek vrlo zanemariva brojka. "Virtualno je poslovanje za hrvatske pojmove još uvijek sasvim nov pojam", zaključila je Majoli prepoznavši upravo u tome tržišni izazov. 

Komentirajte prvi

New Report

Close