Weekend Media Festival u znaku Ubera

Autor: Marina Šunjerga/VL , 02. rujan 2015. u 22:00
Nikola Vrdoljak, direktor programa/G. Jakuš/PIXSELL

Ususret skupu u Rovinju.

Najveća svjetska kompanija za najam smještaja nema nijednu nekretninu, a najveća taksi kompanija ne posjeduje nijedan automobil.

O promjenama u načinu poslovanja osmi put raspravljat će regionalna komunikacijska industrija u sklopu rovinjskoga Weekend Media Festivala, od 24. do 27. rujna, pod pokroviteljstvom Adris grupe. Weekend 2015. obilježit će gostovanje Anthony le Rouxa, generalnog direktora Ubera za Istočnu Europu. Uber je sjajan primjer kako nove tehnologije drastično mijenjaju tradicionalne modele poslovanja, a slične se pouke mogu izvesti i iz promjena u svijetu oglašavanja.

"Native advertising kod je nas donekle poznat kao pojam, ali malo je stvarnih iskustava o učinkovitosti takvog komuniciranja. Programmatic je, pak, sasvim novi način zakupa medija, a mogao bi vrlo brzo postati dominantan, pa vjerujemo da će ta tema privući veliki interes", najavljuje direktor programa Nikola Vrdoljak. Na Weekendu će gostovati i Jonathan Hirshon, 'PR guru iz silicijske doline'. Elizabeth Lane Lawely govorit će o tome kako gaming može pridonijeti turizmu. 

Komentirajte prvi

New Report

Close