Burger King je zakupio oglase preko cijele stranice u The New York Timesu i Chicago Tribuneu, pozivajući McDonald's na partnerstvo kako bi u čast nadolazećeg Dana mira ( 21. rujna) stvorili zajednički McWhopper, a prihodi od te prodaje otišli bi u dobrotvorne svrhe za Peace One Day inicijativu.
Ideja o kombinaciji dvaju popularnih hamburgera nije uspjela jer je McDonald'sov direktor Steve Easterbrook odbio tu ponudu. "Sviđa nam se namjera, ali mislim da naša dva brenda mogu učiniti neki smisleniji napor kako bi stvorili promjene," rekao je Easterbrook, te drsko dodao- "P.S. Idući put će biti dovoljan i obični telefonski poziv".
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu