Slovenska Mercator grupa u prvom polugodištu 2015. ostvarila je u odnosu na isto razdoblje 2014. prihod manji jedan posto, iznosio je 1,29 milijardi eura.
Za razliku od lani, kad je na polugodištu zabilježen gubitak od 13,7 milijuna eura, ove godine rezultat je pozitivan, iskazana je neto dobit od 15,3 milijuna eura. Mercator ove godine posluje u novim okvirima s obzirom na odluku Agrokora da gotovo sve trgovine u Hrvatskoj i BiH stavi u portfelj Konzuma, a na tržištu Srbije u Mercator integrira Ideu.
Dok je lani prihod donosilo 1586 trgovina, u 2015. njihov se broj spustio na 1439. Tako se promet ostvarivan na hrvatskom tržištu između dva lipnja smanjio s 11,1 na 2,7 posto zato što su od 183 trgovine samostalno poslovanje u 61 objektu zadržali Modiana i Intersport. U prvom polugodištu investirano je ukupno 26,5 milijuna eura, dva i pol puta više nego lani, a 70 posto novca utrošeno je u modernizaciju trgovačkih kvadrata na matičnom tržištu. U RH je investirano u jednu novu trgovinu Intersprta.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu