Što treba sadržavati moderni web press ured

Autor: Zlata Rodin , 21. kolovoz 2015. u 12:55
Foto: BizIT

Ponudite medijima sve ono što im je potrebno da sastave dobru priču o vama.

Vlasnik ste male tvrtke i pitate se kako možete iskoristiti odnose s javnošću za poboljšanje vidljivosti u medijima? Krenite od svoje web stranice, piše BizIT. Novinari često na internetu traže dobre priče i ako nalete na vas (a to će uspjeti ako ste napravili SEO) možete ih zainteresirati dobrim sadržajima. Naime, ako im servirate informacije lakše će se odlučiti da pišu o vama nego o nekom drugom o kome nemaju apsolutno nikakva saznanja. Tu u igru ulazi posebno osmišljen prostor na webu (podstranica, rubrika) namijenjen novinarima, ali i ostalim korisnicima/dionicima koji traže dodatne informacije o vama.

Pojavom web stranica mnogi odjeli za odnose s javnošću prepoznali su mogućnost pružanja posebnog prostora za informacije namijenjene medijima u takozvanim press sobama (press room), press uredima i sl. Zasebne rubrike za medije na web stranicama u Hrvatskoj novinarima najčešće nude najnovije objave za medije, kontakt podatke te eventualno logo kompanije.

Stoga, u nadi da će se to promijeniti na bolje i da će više tvrtki početi objavljivati korisne sadržaje za novinare dajem vam popis nekih osnovnih, ali i modernih, sadržaja koje je donio brzi razvoj novih tehnologija. Jasno da nije potrebno imati sve navedeno. Svaka tvrtka odabrat će odgovarajuće sadržaje za korištenje prema vlastitim potrebama i mogućnostima:

Novosti i arhiva objava za medije – Ponudite pregled sadržaja i svih vaših objava za medije kroz dulji vremenski period te postavite tražilicu za pretragu priopćenja prema ključnim riječima.

Logo tvrtke/branda – Omogućite preuzimanje u raznim formatima i tipovima dokumenata te obvezno napišite pravila branda tj. ispravnog korištenja tih vizuala (primjer).

Cijeli članak pročitajte ovdje.

Komentirajte prvi

New Report

Close