Tenisač Andy Murray, drugi na ATP-jevoj ljestvici, investirao je u Trillenium, novu tvrtku Hrvoja Prpića koja ima sjedište u Londonu. Trillenium je prije dva tjedna premašio traženih 2,2 milijuna kuna investicije preko crowdfunding platforme Seedrs, a trenutačno u tvrtki udio ima 415 investitora iz cijelog svijeta s ulogom od 2,42 milijuna kuna.
Prpićeva kampanja za prikupljanje kapitala za Trillenium preko platforme Seedrs najveća je crowdfunding kampanja nekog hrvatskog poduzetnika dosad i ujedno najveća hrvatska crowdinvesting kampanja.Hrvoje Prpić, osnivač Trilleniuma, kaže da postoji mogućnost da će kampanju produljiti još dva tjedna. “Nisam znao da će Murray uložiti u Trillenium, tako da je to i meni veliko iznenađenje”, kaže Prpić.
Pojašnjava da je iznos Murrayjeva ulaganja poslovna tajna. Poznati škotski tenisač uložio je preko Seedrsa u još dvije startup kompanije sa sjedištem u Velikoj Britaniji: lanac zdrave hrane Tossed i tehnološki investicijski fond Fuel Ventures Fond. “To što je među tri investicije izabrao Trillenium, i to u konkurenciji zdrave hrane koja mu je kao profesionalnom sportašu bliži izbor, veliko nam je priznanje da radimo nešto stvarno posebno”, kaže Prpić.Murray se uz karijeru aktivno bavi biznisom. Ima tvrtku za sportski menadžment zvanu 77, preko koje upravlja svojim sponzorskim ugovorima.
Usto, posjeduje luksuzni hotel Cromlix u Škotskoj.Prethodno je u Trillenium uložio niz hrvatskih poduzetnika, među inima, Boris Nemšić, bivši čelnik Vipneta i Telekoma Austrije, zatim osnivači i vlasnici Nanobita Alan Sumina i Zoran Vučinić, kao i predsjednik Uprave Hrvatske pošte Alen Premužak.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Škotu je bolje da se drzi tenisa i izbjegava šmuglere
Prpić je uglavnom najbolji u samoreklamiranju
Uključite se u raspravu