U protekloj poslovnoj godini (rujan 2014. – kolovoz 2015.) Ikea robnu kuću u zagrebačkom naselju Rugvica posjetilo je 1.860.000 građana. Najviše, oko 65% posjetitelja su stanovnici Zagreba i Zagrebačke županije, a oko 9% bili su strani državljani (4% Slovenije, 2,5% BiH, 2,5% Srbije). Program lojalnosti, odnosno karticu IKEA FAMILY trenutno ima 132.600 članova, što je znatno više od u prvoj godini očekivanih 60.000 članova.
O prodanom asortimanu iz Ikee govore na ilustrativan način. Tako su tijekom prve godine prodali 12.000 madraca, da su naslagani jedni na druge imali bi visinu kao 10 Eiffelovih tornjeva. Broj prodanih čaša mogao bi primiti 174.000 litara tekućine. Prodanih 320.000 ručnika približno je jednakoukupnom broju stanovnika Splita i Rijeke. Tijekom prve godine rada prodano je i 3.000 kompletnih kuhinja, što znači da je svaki dan 12 domova dobilo novu IKEA kuhinju dok je u tom razdoblju prodano i 180.000 LED rasvjetnih tijela.
IKEA internetska stranica broji 3.327.000 posjetitelja, a Facebook stranica više od 135.000 fanova, a kontakt centar Službe za kupce zaprimio je 37.500 poziva.
Ukupno je prodano, nižu neke zanimljivosti iz prehrambenog segmenta, i 544.450 hot dogova. Kada bi ih poredali jednog za drugim, stvorili bi dužinu od 65,33 kilometara, koliko iznosi udaljenost od Zagreba do Varaždina. Ukupno je prodano 12.100 kilograma pick&mix slatkiša, što je težina jednaka težini dvjema praznim cisternama. Prodano je čak 2.960.700 poznatih švedskih mesnih okruglica, ukupne težine 59.215 kg, što je više od težine aviona Airbus A318 koji prazan teži 39.500 kg.
Tijekom prve godine rada u robnoj kući IKEA Zagreb, 23.865 djece igralo se u igraonici Smĺland, što je više od polovice broja djece koji pohađaju vrtić u Zagrebu.
Blagajne u robnoj kući IKEA izdale su traku dugu 850 kilometara kroz račune, što je jednako udaljenosti od Zagreba do Bukurešta. U prvoj je godini istovareno više od 1.550 kamiona koji bi, kada bi se poredali jedan za drugim, stvorili red dugačak 26 km od IKEA robne kuće do Jankomirskog mosta.
Kupci u Hrvatskoj doprinijeli su prikupljanju sredstava u kampanji „Plišane igračke za obrazovanje“. Tijekom trajanja kampanje prodano je ukupno 40.343 igračaka i knjiga čime je prikupljeno 40.343 eura za obrazovanje djece u siromašnim zemljama. U sklopu kampanje „Za svjetliju budućnost izbjeglica“ prodano je ukupno 30.000 LEDARE proizvoda čime je prikupljeno 30.000 eura za najugroženije skupine ljudi. IKEA je donirala i 510 kuhinja stanovnicima pogođenim poplavama za njihove nove domove u Gunji.
Novosti u robnoj kući IKEA Zagreb
U skladu s globalnom strategijom održivosti tvrtke IKEA People & Planet Positive, na krov zagrebačke robne kuća implementirano je 1300 fotonaponskih panela, svaki električne snage 250 W. To znači kako robna kuća IKEA Zagreb proizvodi 10% vlastite električne energije, a u ljetnim mjesecima ta brojka se penje i do 20%. Od otvorenja reciklirano je 900 tona otpada, odnosno 94% ukupno proizvedenogotpada.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Samo se nadam da će im FI biti primjereniji standardima informiranja, a ne ovakvo “slikovito” izvještavanje tipa: prodali smo 12.000 madraca i ispisali 850 kilometara računa.
Nek ovakve podatke probaju dati poreznoj upravi.
Ovo zadnje je zanimljivo da troše 3 megavata, a onih 1300 panela daje samo 325kW. Slaba je to današnja tehnologija solarne tehnologije koja sa 1300 panela ne može u kompletnosti napajati jednu Ikeeu koja nij ni proizvodni proces već prodajni.
Uključite se u raspravu