Edukaciju i zabavu upakirala u džep, pa suvenirom krenula u poduzetništvo

Autor: Marta Duić , 16. kolovoz 2015. u 22:01
Iva Šimeković nakon 17 godina korporativnog staža odlučila se za samostalan posao, Foto: PD

Iva Šimeković osmislila memory igru koja promovira hrvatske prirodne i kulturne vrijednosti.

Nakon 17 godina rada u korporacijama Iva Šimeković odlučila se na vlastiti poduzetnički pothvat. Kroz spoj igre, fotografija i edukativnog sadržaja odlučila je pokazati da se u Hrvatskoj imamo čime ponositi, a rezultat je jedinstven suvenir: inovativna serija edukativnih i zabavnih proizvoda Meet Croatia – Memory Croatia. U toj su niši, ističe, na našem tržištu bili zastupljeni pretežno uvozni artikli, za koje Šimeković smatra da svojim dizajnom nude samo implementaciju boja i opisa te ne prikazuju Hrvatsku u pravom svjetlu.

Parkovi, Dubrovnik i Zagreb

“Oduvijek su mi se miješali parkovi prirode i nacionalni parkovi, kao i njihov broj. Kad sam se konačno ohrabrila i donijela odluku u prosincu prošle godine, odlučila sam pokrenuti dizajnerski i proizvodni proces”, objašnjava.

Ideja za memory igru Meet Croatia – Memory Croatia pod krovnim brendom MCROATIA temelji se na autoričinoj želji za promocijom ljepota Hrvatske i njezinih kulturnih vrednota.

U svoj poduzetnički pothvat uložila je više od 50 tisuća kuna. U suradnji s fotoagencijom Pixsell i agencijom BRANDZ nastao je brend MCROATIA s linijom proizvoda Meet Croatia – Memory Croatia koji su na tržištu dostupni od 1. lipnja.

 

Koncept igre

u dimenzijama 8x8cm prilagođen je i turistima, pa može stati u svaku torbu za plažu, džep.

Prva naklada od 2000 primjeraka distribuirana je diljem Hrvatske i može se naći u renomiranim suvenirnicama, boljim hotelima te u Tisak media centrima. Trenutačno su dostupni na 40-ak prodajnih mjesta. S planom širenja Iva Šimeković pregovara s još 20-ak prodajnih mjesta.

Igra pod nazivom Meet Croatia – Memory Croatia fotografijama i nazivima objedinjuje sve hrvatske nacionalne parkove i parkove prirode. Druge dvije igre, Meet Zagreb i Meet Dubrovnik, prikazuju najljepše lokacije i kulturne vrednote tih dvaju gradova.

“Dubrovnik i Zagreb iznimno su zanimljivi turistima, kao i svima koji žele upoznati Hrvatsku. Osim prezentacije hrvatskih ljepota, ova igra poziva na druženje, razvijanje memorije te međusobne komunikacije i učenje kroz zabavu. Proizvod, dizajn i ideja u postupku su zaštite intelektualnog vlasništva”, kaže Šimeković.

Zainteresirala dijasporu

Pri izradi memory kartica korišteni su sofisticirani materijal i napredna tiskarska tehnologija. Koncept igre u dimenzijama 8x8cm prilagođen je i turistima, pa može stati u svaku torbu za plažu, džep ili kofer, a usto je i “airline friendly”.

Meet Croatia – Memory Croatia promoviran je i na stranom tržištu, gdje je najveći interes za tom inovativnom igrom i suvenirom pokazala dijaspora. Liniju proizvoda upotpunit će i nove lokacije te Istra, koja je završnoj fazi. Šimeković otkriva da priprema još jedan inovativan i zanimljiv proizvod u koji će “utkati” pašku čipku. Usto, rade na redizajnu unapređenje postojećih proizvoda.

“Najviše smo ponosni na to da je proizvod u potpunosti proizveden u Hrvatskoj, od nagrađivanih fotografija i dizajna pa sve do tiska”, ističe Iva Šimeković.

Njezin proizvod, tvrdi, nema pandana na tržištu. “Planiram od Meet Croatia – Memory Croatia napraviti 
prepoznatljiv zabavan i edukativan brend. Iako je džepnog formata, ova sitnica vrijedi i predstavlja Hrvatsku”, poručuje Šimeković.

Komentirajte prvi

New Report

Close