Naravno, ne možete za sve tražiti povrat, ali u ovih šest situacija biste svakako trebali tražiti refundiranje.
Nehigijenski uvjeti u restoranima
Najčešće je u restoranima sve u najboljem redu. No dogodi li se propust i u vašem jelu nađete nešto što tamo ne pripada, svakako reagirajte. Većina nas preko nekih sitnica pređe, ali dlaka u naručenom jelu ipak je previše. Zatražite povrat novca jer niste dužni za takvo jelo platiti.
Prebrzo se pokvari
Nedavno ste kupili novu stvar, koja vam se sama od sebe potrgala, a niste ju čak ni koristili. Obavezno zatražite zamjenu potrganog predmeta ili povrat novca. Tražite li zamjenu za novi proizvod uvijek postoji rizik da će se on potrgati kao i onaj prvi kojeg ste kupili, stoga je dio ljudi uvijek skloniji tražiti povrat novca.
Namirnice koje su pokvarene, ustajale ili trule
To je situacija kada se većini ljudi ne da vraćati u dućan u kojem su kupili pokvareno mlijeko ili trulo voće. Misle kako se radi samo o nekoliko kuna za koje se ne isplati vraćati nazad u trgovinu po novi proizvod. Hrana nije jeftina i zato se nemojte nećkati i otiđite zamijeniti pokvareno mlijeko ili jogurt za novi. Isto tako možete tražiti povrat novca.
Stvari koje nisu kao na reklami
Lažno reklamiranje proizvoda protiv je zakona. Ne smijete varati i reklamirati jedno, a prodavati nešto potpuno drugo. To se odnosi na gotovo sve vrste proizvoda, kao što su dječje igračke, elektronika ili bijela tehnika. Ako se ispostavi da ne rade kao što je prikazano na reklami, nemojte se sramiti tražiti povrat novca.
Usluge koje ne pružaju ono što obećavaju
Pružatelje usluga kao što su kozmetički i frizerski saloni, automehaničarske radionice i drugi, također možete tražiti za refundiranje, ukoliko niste zadovoljni s pružanjem usluge. Kao što se menadžeri trude pružiti što bolju uslugu svojim klijentima, tako se i konobar, serviser ili frizer treba pobrinuti da sve bude onako kako ste se dogovorili i platili.
Kad vam naplate previše
Zapamtite da se to uvijek događa svima. Od vašeg računa za mobitel do računa za internet ili vam čak i doktor naplati uslugu viška. U većini slučajeva, riječ je o pogrešci. Provjeravajte račun svaki put kad vam ga izdaju i ako vam je nešto nejasno, svakako pitajte.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu