Iz tvrtke Croatia bus konačno su se oglasili o izbacivanju 12-godišnjakinje iz busa

Autor: Poslovni.hr , 10. kolovoz 2015. u 16:10
Foto: Jurica Galoic/PIXSELL

‘Ispričavamo se djevojčici i roditeljima za nastali događaj, te osuđujemo postupanje vozača koje, iako je pravno možda i bilo ispravno, ali svakako nehumano i bešćutno, te smo iz navedenog razloga s istim raskinuli ugovor o radu’.

Nakon što se cijela Hrvatska zgrozila na priču o 12-godišnjoj djevojčici Jani Kic koja je izbačena na ugibalište na jadranskoj magistrali jer ju je iz autobusa izbacio vozač Croatia Busa, tvrtka se oglasila priopćenjem u kojem iznosi svoju verziju događaja.

"Ovim putem izražavamo duboko žaljenje zbog nastalog događaja u kojem je dvanaestogodišnja djevojčica Jana Kic, dana 04. 08. 2015. godine udaljena iz autobusa i ostavljena na autobusnom stajalištu od strane vozača, koji je upravljao autobusom u vlasništvu prijevoznika Croatia Bus d.o.o. na liniji Split-Zagreb, neovisno o činjenici da je navedena putnica imala kartu drugog prijevoznika.

Prema našim saznanjima i provjerama nije točna tvrdnja majke Jane Kic kako nas je ista upoznala s činjenicom da njena kćer ima kartu drugog prijevoznika. Osim toga, sestra majke, koja je Janu Kic dopratila do autobusa, nije upoznala vozača s činjenicom da se radi o dvanaestogodišnjem djetetu, koje će majka dočekati na kolodvoru u Zagrebu te isto tako nije upoznala našeg vozača s činjenicom da Jana Kic ima kartu drugog prijevoznika.

Neovisno o svemu navedenom, ispričavamo se djevojčici i roditeljima za nastali događaj, te osuđujemo postupanje vozača koje, iako je pravno možda i bilo ispravno, ali svakako nehumano i bešćutno, te smo iz navedenog razloga s istim raskinuli ugovor o radu.

Neovisno o očitim propustima roditelja i oni kojih su poslali djevojčicu bez pratnje, na kojima apsolutno stoji i početak, odnosno inicijacija cjelokupnog problema, spremni smo Jani Kic odobriti besplatnu godišnju kartu za sve relacije Croatia Busa d.o.o. unutar Republike Hrvatske, kako bismo i na taj način pokazali naš humani i poslovni odnos prema svim putnicima i da prethodno opisani događaj predstavlja samo izolirani slučaj", zaključuju.

Komentari (1)
Pogledajte sve

lijepa gesta, sada će imati godišnju pretplatu na izbacivanje, mogu je koristiti kao pokazni primjer ostalim putnicima bez valjane karte

New Report

Close