S rješenjem za višekolorno bojanje kose u samo jednom potezu cilja na europsko tržište

Autor: Marta Duić , 05. kolovoz 2015. u 09:15
Pomagalo Anamarije Medved prilagođava se željama korisnika te su moguće bezbrojne kombinacije boje

Inovacija je prvi put predstavljena u listopadu 2014. na British Invention Showu u Londonu gdje je osvojila zlatnu medalju.

Kozmetička industrija usko je povezana s modnom industrijom koja svake sezone izbacuje trendove te diktira što će se nositi i kako izgledati, kaže Anamarija Medved, inovatorica i vlasnica tvrtke Supernova koja posluje u frizerskoj branši.

"Diktat u tonovima kose varira iz sezone u sezonu pri čemu se mijenjaju i tehnike bojanja kose. Ipak trend izrade pramenova na kosi je uvijek moderan i tražen bilo da su vidljivi pramenovi ili tanki, sofisticirani, kao suncem izbijeljeni, oni su uvijek 'in'. Iako većina žena želi biti lijepa i njegovana, nemaju uvijek dovoljno slobodnog vremena. Taj trend prepoznaje kozmetička industrija u vidu DIY proizvoda. Ideja je nastala kao odgovor na potrebu korisnica za kvalitetnim, jednostavnim i brzim načinom izrade pramenova u više boja kod kuće", kaže Anamarija Medved.

Pomagalo za nanošenje višebojnih pramenova na kosu u jednom potezu omogućava jednostavnu i brzu izradu preciznih pramenova u više boja u jednom potezu odnosno provlačenju kroz kosu. Kosa se smješta između dvije pločice gdje donja pločica pomoću "čička" drži i raspoređuje kosu, dok je na gornjoj pločici unutar rebara aplicirana boja za kosu, te provlačenjem pločica kroz kosu nastaju savršeno precizni pramenovi u više boja. Ergonomski oblikovan aplikator omogućuje izradu pramenova od korijena kose.

Zbog širine rebara na pločici moguće je izraditi šire, tanje ili kombinirane širine pramenova.  "Prema želji korisnika moguće je izrađivati pramenove u prirodinim ili tzv. crazy tonovima, a moguće je koristiti svako drugo rebro za bojanje. Kombinacije su stvar želje i mašte", poručila je Medved.

Inovacija je prvi put predstavljena u listopadu 2014. na British Invention Showu u Londonu gdje je osvojila zlatnu medalju i posebnu nagradu Double gold, nakon čega su uslijedile i druge zlatne medalje s natjecanja INOVA i WIIPA u Osijeku i WIIPA u Taiwanu gdje je osim zlata dobila i posebnu nagradu za najbolju inovaciju u kategoriji osobne njege. "Prema reakcijama posjetilaca na sajmovima, ova ideja ima veliki potencijal na međunarodnom tržištu. U planu mi je pokrenuti serijsku proizvodnju te izaći na europsko tržište", otkrila nam je Medved.

Komentirajte prvi

New Report

Close