Prihodi Adrisa 3,1 milijardu kuna

Autor: Ana Blašković , 02. kolovoz 2015. u 22:01
Ante Vlahović, predsjednik Uprave Adrisa/Jurica Galoić/PIXSELL

Bruto dobit rovinjske kompanije dosegnula je gotovo 230 milijuna kuna, no neto dobit je smanjena za gotovo trećinu, na 108,6 mil. kuna.

Rovinjska Adris grupa u prvoj polovici godine uprihodovala je 3,1 milijardu kuna iz svog duhanskog, turističkog i osiguravateljskog biznisa te proizvodnje hrane.

U blagom dvoznamenkastom rastu bruto dobit dosegnula je gotovo 230 milijuna kuna, no zbog poreza, tečajnih razlika, vrijednosnih usklađenja financijske imovine neto dobit je iznosila 108,6 milijuna kuna, što je oko 30 posto manje nego potkraj lipnja 2014. Premda je događaj koji je obilježio poslovanje ove godine bila prodaja duhanskog biznisa British American Tobaccou, u polugodišnjem rezultatu Adrisa dominira upravo taj segment. Tako će ostati do kraja godine jer se tada očekuje finalizacija 505 milijuna eura teškog "deala" koji označava strateški zaokret grupe.

 

13posto

povećao je Adris bruto dobit potkraj lipnja 2015.

Iz Adrisa ističu da je u turističkom dijelu poslovanja ostvareno devet posto više noćenja nego u istom razdoblju 2014., a prosječna ostvarena cijena noćenja povećana je dva posto. U lipnju je završena 30 milijuna kuna vrijedna rekonstrukcija butik hotela Adriatic, najstarijeg rovinjskog hotela, a nastavljene su i značajne investicije u kampovima. Ukupna ulaganja ove godine procjenjuju se na više od 150 milijuna kuna. Cromaris je ostvario rast prodaje od osam posto, pri čemu je izvoz porastao 10 posto, najviše na njemačkom i francuskom tržištu, a tvrtka trenutačno izvozi tri četvrtine proizvodnje. Uz rast količinske prodaje, ostvaren je i rast prodajnih cijena od 10 posto.

 

2,5mlrd.

kuna prihoda Adris je ostvario od prodaje roba i usluga

Pri završetku je investicija u potpunu rekonstrukciju mrjestilišta i izgradnju sustava predrasta vrijedna gotovo 150 mil. kn kojom će se skratiti proizvodni ciklus i smanjiti troškovi. Croatia osiguranje ostvarilo je 5,9 posto rasta premije i 57,3 milijuna kuna bruto dobiti. U Hrvatskoj je zaustavljen pad tržišnog udjela koji je stabiliziran na 32,5%. U neživotnim osiguranjima drži vodeću poziciju s 38,8%, a u životnom segmentu u prvom polugodištu 2015. postao je lider s 19,4% tržišta. U tijeku je restrukturiranje i promjena strukture zaposlenih u korist prodajnog osoblja koji je s 23 posto krajem 2013. na kraju lipnja dosegao 61%, a cilj je da barem 70% ljudi radi u prodaji. 

Komentirajte prvi

New Report

Close