Nakon što je danima trajala kampanja na društvenim mrežama u kojoj se trgovački lanac Lidl hvalio da ima iste cijene na području cijele Hrvatske, u današnjim dnevnim novinama objavljen je oglas preko cijele stranice koji ponavlja poruku te on-line kampanje.
"Jeste li znali da su cijene svih proizvoda u 86 Lidlovih trgovina uvijek iste? Lidl posluje poštujući načelo da za cijelu Hrvatsku vrijedi jedna cijena. To znači da u svim našim trgovinama u Hrvatskoj kupci mogu kupovati iste artikle po istim cijenama. Bez obzira na to jeste li kod kuće, na putovanju ili na godišnjem odmoru, vama najbliži Lidl ima iste cijene kao i svaka druga Lidl trgovina na području cijele Hrvatske!
P.S. Vrijedi i na otocima!“, poručuje se u Lidlovom oglasu iz kojeg su poznavatelji prilika u trgovačkoj branši prepoznali jasnu usporedbu s glavnim i najjačim takmacem – Konzumom.
Naime, poznato je da trgovci, među kojma je i Konzum, nemaju iste cijene u svim svojim dućanima. O cjenovnoj politici Konzuma prošlog tjedna na poticaj novinara u Puli je govorio predsjednik uprave Konzuma Darko Knez.
Knez je komentirao razliku cijena u Konzum prodavaonicama na moru i onima na kopnu.
"Mi zavisno od formata i lokacije prilagođavamo cijene. Nije isto šleperom dovesti robu do Vukovarske u Zagrebu ili do Šolte. Dramatične su razlike u troškovima, ali se trudimo da te cijene i dalje budu pristupačne našim kupcima", rekao je tom prilikom Knez. Istaknuo je i kako u prosječnom, dobrom mjesecu Konzum ostvaruje 900 milijuna kuna prometa u maloprodaji, dok se taj broj tijekom srpnja i kolovoza penje na 1,2 milijarde kuna. Konzumove 'sezonske' prodavaonice kojih ima 140 bilježe dupli rast, a primjerice na otoku Rabu u Loparu prodavaonica ima omjer 1:15, dok je pad na kontinentu sezonskim mjesecima jedva primjetan i bilježi svega 5 posto.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu