Turistima više ne možemo nuditi samo krevet, sunce i more. Oni zahtijevaju neke nove usluge kako bi im boravak bio ugodniji. Milenijalci su navikli biti okruženi čudima tehnologije pa onaj poduzetnik u turizmu koji želi ići u korak s vremenom zna da mora i mijenjati ponudu prema tehnologiji koja postaje sve više tražena, piše BizIT.
Kako su standardi turističke ponude postali aparat za kavu, jacuzzi ili bazen isto tako postaju i ove tehnologije koje zahtijevaju turisti nove generacije. Udovoljite im!
Online booking i mobilni check-in
Turisti više ne dolaze direktno na prag iznajmljivačima smještaja. Oni se pripremaju prije dolaska, žele imati rezervaciju prije nego stignu u vaše mjesto i žele biti sigurni kako će ih njihov smještaj čekati. Turisti se pritom služe tražilicom, agencijama i raznim stranicama za bukiranje smještaja. Lanac hotela Marriott tako, primjerice, svojim gostima omogućuje mobilni check-in putem službene lokacije, kako bi se smanjilo čekanje na recepciji.
A kako da vi dođete do turista putem interneta? Online oglašavanjem.
Tablet umjesto cjenika
Prepustite gostima u potpunosti čari biranja jela i pića iz menija i naručivanja putem tableta. Kako to vama pomaže? Ako zaprimate narudžbe direktno od gostiju znači da će konobarima biti lakše raditi u sezoni i poslužit će veći broj gostiju.
Cijeli članak pročitajte ovdje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu