PLAĆE I MODELI NAGRAĐIVANJA: sustavi za uspješnu realizaciju strateških namjera, jačanja konkurentnosti poduzetničkih organizacija

Autor: Poslovni.hr , 17. srpanj 2015. u 10:22
Fotolia

Strategija upravljanja promjenama vezana je na moćni znak promjena, promjenu plaća koja privlači pažnju zaposlenika i potencijalnih akvizicija. Promjena plaća u takvim situacijama može igrati dvije uloge: može voditi promjene ili ih samo slijediti.

Važno je kako plaćate i motivirate ako ste poslodavac, ili kako ste plaćeni i motivirani ako ste posloprimac. Važno je za što plaćate i motivirate ili za što ste plaćeni i motivirani. Za djelatnike je to mjera pravednosti, izvor materijalne sigurnosti. Za glasače plaća državnih službenika može biti prepoznata kao uzrok povećanja poreza. Za makroekonomske analitičare plaće su jedan od pokazatelja razvijenosti gospodarstva pojedine države.

Vrijeme u kojem živimo i radimo izuzetno je zanimljivo. Gdje god pogledali na kuglu zemaljsku, gospodarski i društveni pritisci prisiljavaju vlasnike i upravljače da ponovno razmisle o načinu plaćanja i motiviranja i razlikama između pojedinih načina. To ih navodi da se sve češće upuštaju u razne avanture mijenjanjanja modela. No, što se često postiglo odnosno nije postiglo svim tim pokusima i promjenama? Mnogo je pomodnih hirova i trendova, no gdje su se zaista postigli rezultati?  

Kada se sve uzme u obzir, pokušaju razdvojiti vjerovanja od činjenica, razmišljanja od konkretnih istraživanja, može se reći da je određivanje plaća i nagrada te njihovih isplata, prava umjetnost, „šlag na tortu“ koji omogućuje da strateške namjere, strategije i operativni planovi budu provedeni, da poduzetnička organizacija unaprijedi izvrsnost i ojača konkurentnost.

Sustav plaća igra izuzetno važnu ulogu pri restruktuiranju i uvođenju promjenama. Strategija upravljanja promjenama vezana je na moćni znak promjena, promjenu plaća koja privlači pažnju zaposlenika i potencijalnih akvizicija. Promjena plaća u takvim situacijama može igrati dvije uloge: može voditi promjene ili ih samo slijediti. Bez obzira na ulogu, menadžeri moraju znati kako njima upravljati i kako ih koristiti. 

Kome je seminar namjenjen:

  • poduzetnicima
  • menadžerima
  • specijalistima za kontroling, planerima i analitičarima
  • ljudima zaduženim za upravljanje ljudskim potencijalima

Kratki sadržaj i ciljevi seminara:

Kroz izlaganje, dijalog i vježbu upoznati polaznika sa menadžerskim tehnikama, alatima i modelima za upravljanje sustavima plaća i nagrađivanja:

  • Kako se sustavi plaća i nagrada usklađuju s interesima svih dionika?
  • Kako uskladiti strategiju ukupnih primanja sa poslovnom strategijom i financijskim planom poduzetničke organizacije.
  • Kako urediti odnose između osnovne plaće i varijabilnog dijela prema postignućima? Kako kreirati sustav motiviranja kojim se ljudi potiču na razvoj vještina i stručnosti, na najbolja postignuća, na izvrsnost?
  • Zašto, kako i kada sistematizirati poslove, odgovornosti i radna mjesta.
  • Kako ocijeniti utjecaj vanjskih čimbenika, oblikovati unutarnje strukture, razdvojiti kriterije koji se temelje na poslu ili osobi, prepoznati najprikladnije strukture?
  • Kako kontrolirati i upravljati troškom plaća? Kako se prilagoditi ponudi i potražnji?
  • Razni oblici pogodnosti za zaposlenike i njihov izbor, plaće posebnih skupina 
  • Proračuni i upravljanje sustavima plaća i nagrađivanja

Kolika je cijena kotizacije?

Cijena kotizacije iznosi 1000,00 kn + PDV za prijave pristigle zaključno sa 6. rujna. Iskoristite ranu prijavu! Nakon 6.rujna cijena kotizacije iznosi 1250kn+pdv. Svi sudionici dobit će i dvomjesečni digitalni ‘all access’ paket Poslovnog dnevnika koji će im omogućiti stalni pristup relevantnim informacijama. All access paket uključuje pristup elektronskom izdanju Poslovnog dnevnika, odnosno svim sadržajima objavljenima u tiskanom izdanju novina. Ujedno vam osiguravamo pristup svim ostalim sadržajima najposjećenijeg poslovnog portala u Hrvatskoj – Poslovni. hr, kao i iPad aplikaciju za tablet uređaje.

Preuzmite pozivprogram i prijavnicu za seminar.

Kako se prijaviti na seminar?

Želite li se prijaviti za sudjelovanje u seminaru, molimo vas da se prijavite popunjavanjem online obrasca ispod teksta ili nam pošaljete ispunjenu prijavnicu na e-mail adresu: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr najkasnije do 16. rujna 2015. Po zaprimljenoj prijavi poslat ćemo vam predračun za plaćanje kotizacije. Dokaz o plaćenoj kotizaciji potrebno je poslati najkasnije do 17.rujna 2015. na email: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr kako biste osigurali svoje mjesto na seminaru. Račun ćete dobiti nakon održanog seminara.

Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem!

Poslovni centar znanja
Tel: + 385 1 6326 085
Mob: + 385 91 6400 832
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

O predavaču:

Nikola Nikšić, savjetnik za menadžment (CMC) licenciran pri ICMCI (The International Council of Management Consulting Institutes), ovlašteni procijenitelj poslovne izvrsnosti pri EFQM (European Foundation for Quality Management) i ovlašteni računovođa.

Od ukupno 35 godine radnog staža u zemlji i inozemstvu, 25 godine je radio na pozicijama menadžera za upravljanje strategijom, financijama i računovodstvom te kontrolingom. Od toga 6 godina u inozemstvu na međunarodnim projektima a 12 godina kao menadžer u hrvatskim poduzećima – članicama međunarodnih grupacija. Od 1992. kao osnivač poduzeća Konter bavi se poslovima menadžerskog savjetovanja, uslugama iz područja organizacije i ekonomike poslovanja te poslovnom edukacijom (više od 200 otvorenih i in-house seminara i radionica).

Dobitnik je nagrade Primus 2012., za najboljeg poslovnog savjetnika u Hrvatskoj za područje strateškog menadžmenta i organizacijskog razvoja.

Kao gost predavač povremeno održava predavanja na teme iz ekonomike poslovanja na Vern-u, Financijskom klubu pri EFZG, specijalističkom studiju kontrolinga na EFRI, Visokom učilištu Požega. Član je udruga Hrvatski računovođa, Udruga hrvatskih kontrolera, Hrvatske udruge poslovnih savjetnika te član Društva za organizacijsko učenje Hrvatske. Redovito sudjeluje u projektima koji mjere i potiču razvoj poduzetništva, a u tiskanim i virtualnim poslovnim medijima objavljuje članke s analizama i osvrtima na gospodarske aktualnosti.

Komentirajte prvi

New Report

Close