Švedski lanac trgovina odjećom Hennes & Mauriz izvijestio je u srijedu da je u lipnju ponovo zabilježio dvoznamenkasti rast prodaje, deveti mjesec zaredom, zahvaljujući povoljnom utjecaju kalendarskih faktora.
Prodaja drugog po veličini lanca trgovina odjećom u svijetu porasla je u lipnju 14 posto iskazano u lokalnim valutama, uz udio kalendarski uvjetovanih faktora u stopi rasta od tri postotna boda. U svibnju je uvećana 10 posto.
H&M je već u poslovnom izvješću za drugo fiskalno tromjesečje objavio da je u razdoblju od 1. do 23. lipnja zabilježio 14-postotni skok prodaje.
Kompanija je na kraju lipnja imala ukupno 3.642 trgovine, u odnosu na 3.301 koliko ih je imala sredinom prošle godine.
Podaci o prodaji u srpnju najavljeni su za 17. kolovoza.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu