Jedan od svjetski najprepoznatljivijih hrvatskih motiva – plaža Zlatni rat – zajedno s drugim bolskim atrakcijama od danas je predstavljen internetskoj publici u najmodernijem ruhu, u sklopu redizajniranih web-stranica Turističke zajednice Bol www.bol.hr.
Stranice su dizajnirane prema novom vizualnom identitetu te popularne destinacije, sažetom u sloganu SymBOL of the Adriatic.
Na naslovnici će vas dočekati vrlo atraktivni video Bola sniman iz zraka, u skladu s prevladavajućim trendovima među internetskim korisnicima, koji najlakše i najradije konzumiraju upravo video, fotografije i sličan sadržaj. Svakako je pozitivno što nove web-stranice Bola imaju responzivan dizajn, tako da su optimizirane i za računala i za mobilne uređaje. Više od 50% internetskih korisnika koristi mobilne uređaje, tako da projekt predstavlja pravi komunikacijski iskorak.
Pozitivna kretanja i svjetska popularnost
Poboljšani vizualni identitet dolazi na valu pozitivnih kretanja vezanih uz Bol.
Tako se plaža Zlatni rat ove godine ponovno našla u samom vrhu izbora European Best Destinations, a Ministarstvo turizma objavilo je kako je u prvih 6 mjeseci zabilježen dvoznamenkasti rast dolazaka i noćenja.
Osim toga, mnogi su hrvatski mediji izvijestili kako je veliki uspjeh švedske serije „Tajna gusarskog blaga“, snimane na Braču, ovoga ljeta izazvao velik interes za najvećim dalmatinskim otokom u toj skandinavskoj zemlji.
Daljnje komunikacijske napore, osim u administriranje i kvalitetno vodenje marketinških akcija, Turistička zajednica Bol će usmjeriti prema bloggerskoj i vloggerskoj zajednici te izradu različitih kratkih video promo materijala i clipova koji će se koristiti ne samo u online prezentaciji Bola, otoka Brača i Dalmacije, već i na sajmovima te ostalim predstavljanjima u inozemstvu.