Jedinstveni Viranti štapić namijenjen liječenju herpesa

Autor: Poslovni.hr , 13. srpanj 2015. u 14:58
Viranti štapić

Zahvaljujući jedinstvenoj primjeni u obliku sticka Viranti štapić za kožu predstavlja novitet na domaćem tržištu bezreceptnih lijekova – Blaga aroma vanilije za još ugodnije korištenje

Zahvaljujući jedinstvenoj primjeni u obliku sticka Viranti štapić za kožu predstavlja novitet na domaćem tržištu bezreceptnih lijekova – Blaga aroma vanilije za još ugodnije korištenje

Viranti štapić za kožu je novi proizvod iz linije bezreceptnih lijekova namijenjen liječenju herpesa na hrvatskom tržištu. Radi se o novitetu na domaćem tržištu zahvaljujući jedinstvenoj primjeni budući da se Viranti štapić za kožu nanosi u obliku štapića (sticka) na područje usana i lica zahvaćeno infekcijom koja je uzrokovana Herpes simplex virusom.

U povodu plasiranja novog proizvoda u PharmaSu su naglasili „Viranti štapić za kožu novost je na domaćem tržištu te potvrđuje našu namjeru za daljnjim plasiranjem proizvoda koji su inovativni ili predstavljaju novitet na tržištu, a u isto vrijeme su učinkoviti i sigurni za korištenje. Stoga vjerujemo da će i Virant štapić za kožu, zbog jednostavne primjene olakšati liječenje herpesa.“

Regionalna farmaceutska kompanija prisutna u devet zemalja

U PharmaSu također ističu kako, plasiranjem novog proizvoda iz CHC divizije, kompanija nastavlja s dualnim načinom poslovanja – uz nastavak poslovanja s generičkim lijekovima na recept, nastavlja se  razvoj, proizvodnja i distribucija proizvoda u sklopu CHC segmenta.  U segmentu generičkih lijekova na recept PharmaS u regiji ima više od 120 registriranih molekula te preko 200 proizvoda na tržištima, od čega je najveći broj proizvoda registrirano u Hrvatskoj.

Fokus kompanije je razvoj poslovanja u regiji te je Pharmas, trenutno, prisutan u ukupno devet zemalja – Hrvatskoj, Srbiji, BiH, Kosovu, Makedoniji i Albaniji te odnedavno i u Švicarskoj, Bugarskoj i Rusiji.

Pri istraživanju, razvoju proizvoda i predstavljanju novih proizvoda PharmaS će se i dalje voditi strategijom koja će se fokusirati na inovativne formule ili će pokrivati niše u kojima postoji manjak proizvoda. Tako je u posljednje četiri godine uloženo više od 450 milijuna kuna u razvoj snažne infrastrukture u proizvodnji, prodaji, kontroli kvalitete te registraciji i lansiranju lijekova. 

Komentirajte prvi

New Report

Close