Pad prodaje u segmentu odjeće i opreme za dom prekinuo je u prvom fiskalnom tromjesečju trend poboljšanja poslovnih rezultata britanske maloprodajne kompanije Marks & Spencer (M&S), pokazalo je u utorak objavljeno izvješće.
Kompanija je u "izazovnom" tromjesečnom razdoblju do 27. lipnja zabilježila pad organske prodaje u neprehrambenom segmentu, uključujući odjeću, za 0,4 posto, prenosi BBC. U prethodnom fiskalnom tromjesečju zabilježili su u tom segmentu organsku stopu rasta od 0,7 posto, najbolji rezultat u gotovo četiri godine. Organska prodaja hrane povećana je u tromjesečnom razdoblju do kraja lipnja za 0,3 posto.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu