OPG-ovi i europski novac

Autor: Darko Bičak, Marta Duić , 05. srpanj 2015. u 22:00
Dunja Vuković održala je edukaciju o NLP-u/Grgur Žućko/PIXSELL

Poduzetnici doznali kako uštedjeti na računima za struju, kako pravilo upravljati troškovima te kako im pomaže osiguranje.

Poduzetnici su se u Jastrebarskom imali priliku educirati o mogućnostima HBOR-ovog kreditiranja, kako što lakše napisati kreditni zahtjev, kako do EU novca za regionalni razvoj, kako koristiti cloud usluge i kako se oglašavati u današnje vrijeme krize na internetu. Također čuli su kako im NLP može pomoći u poslovanju, kako uštedjeti na računima za struju, kako pravilo upravljati troškovima te kako im osiguranje i faktoring mogu olakšati poslovanje. Marko Sever iz OPG-a Sever ispričao poduzetnicima je svoje iskustvo kako EU fondovi mogu pomoći u razvoju obiteljskog gospodarstva.

"Veliki fokus sada imamo na Ruralni razvoj gdje planiramo u narednih pet godina udvostručiti našu proizvodnju te automatizirati našu preradu povrća i voća. Ideja nam je  uz povećanje plastenika poboljšati tehnološke kapacitete naše proizvodnje i održati kvalitetu proizvoda na najvišoj razini. Ostalim vlasnicima OPG-a bih poručio da budu ustrajni i da imaju viziju koju će svakodnevno gurati kako bi im posao još više procvao", kaže Marko Sever.

Smisao kontrolinga
Mladen Meter je poduzetnicima pojasnio da kontroling zapravo predstavlja ekonomsku savjest poduzeća, pomaže unaprjeđenju postojećeg poslovanja, omogućava lakše postizanje organizacijskih i pojedinačnih ciljeva te u konačnici stvaranju dodane vrijednosti za vlasnike kapitala. Kako kaže, nije problem tvrtku napraviti profitabilnom ili profitabilnijom, nego je izazov da poslovni model bude dugoročno održiv, a istovremeno fleksibilan i otvoren za nove stvari.

Neurolingvističko programiranje, ili skraćeno NLP, jest pravac koji istražuje vezu između naših misli i načina na koji komuniciramo te njihovog utjecaja na naše emocije i ponašanje. Dunja Vuković koja je održala edukaciju o tome kako vam NLP može pomoći na putu do uspjeha tvrdi da u praksi, ovaj pravac poduzetnicima nudi učinkovite tehnike i alate za uspješniju komunikaciju, poticanje vlastite motivacije, kao i motivacije zaposlenika te općenito razvoja liderskog stava usmjerenog na rješenje.  Kako osiguranje može biti pametna investicija u poslovanju poduzetnicima je ispričao Tomislav Meštrović iz Croatia osiguranja.

˝Ono što je važno našim poduzetnicima i obrtnicima je da prepoznaju svoje potrebe u kontekstu osiguranja, da prepoznaju vrste osiguranja i rizike koji prijeti njihovom poslovanju te pravovremeno osigurati miran san. Mi kao najveća i najstarija osiguravajuća kuća smo prilagodili produkte klijentima. Baš zato smo i kreirali obrtnički i poduzetnički paket koji su osmišljeni na način da se prilagođavaju svakom poduzetnika smo i mi samo kroz taj pristup naučili puno, a to znanje i iskustvo želimo prenijeti i ostalim poduzetnicima˝, kaže Tomislav Meštrović. 

Online oglašavanje
Krešimir Koružnjak pojasnio je poduzetnicima razliku Facebook i Google oglašavanja. Kako kaže, Facebook je društvena mreža i tu je najbitnije potaknuti interakciju s ciljanom publikom jer je cilj povećati doseg objava lajkanjem, komentiranjem i dijeljenjem objava. Google kao platforma za oglašavanje ima znatno veći doseg. Google AdWords program oglašavanja na Google i Google partnerskoj mreži daje čitav spektar mogućnosti ciljanja publike, alata za mjerenje i analizu uspješnosti te optimizaciju kampanja. 

Komentirajte prvi

New Report

Close