Kako koristiti Google i Facebook oglašavanje u poslovanju?

Autor: Poslovni.hr , 01. srpanj 2015. u 10:43
Foto: Fotolia

Internet, globalna komunikacijska mreža u relativno kratkom vremenu pretvorio se iz povremenog alata u glavni način na koji se oglašavamo prema našoj ciljnoj skupini.

Ako pitate svoje prijatelje što su zanimljivo u zadnje vrijeme pročitali ili pogledali na TV-u, vrlo vjerojatno će te dobiti odgovor sličan ovome:  'Pojma nemam nisam otvorio novine ili upalio TV danima!'

Internet, globalna komunikacijska mreža u relativno kratkom vremenu pretvorio se iz povremenog alata u glavni način na koji se oglašavamo prema našoj ciljnoj skupini. U svojim počecima nije bio velik potencijal za poslovni svijet i marketinške aktivnosti, ali brzim razvojem tehnologije mogućnosti su postale gotovo neograničene te u ovom trenutku svaki marketinški odjel može besplatno promovirati tvrtku i proizvode.

Uz sve prednosti online marketinga u odnosu na klasično oglašavanje, a tu prvenstveno mislimo na doseg, ciljanje, mjerljivost i optimizaciju, kao i činjenicu da je sve više ljudi online, teško da danas možemo zamisliti poslovanje bez digitalnog marketinga.

U sklopu besplatnih edukacija Poslovni uzlet grada Jastrebarskog koje će se održati 4. srpnja u Glazbenoj školi Jastrebarsko (Ulica Zrinsko Frankopanska 13), Krešimir Koružnjak održati će predavanje na temu „Oglašavanje za malo kuna – saznajte sve o digitalnom marketingu te Google i Facebook oglašavanju“. Koružnjak trenutno radi kao voditelj marketinga na nekoliko projekata, stručnjak je za digitalni marketing te je certificirani Google individualni partner za Google oglašavanje.

Iako su predavanja besplatna, nužno je napraviti on-line prijavu jer je broj mjesta ograničen, a popis svih predavanja možete pogledati ovdje.

Razlika između Facebook i Google oglašavanja

Facebook je društvena mreža i tu nam je najbitnije potaknuti interakciju s ciljanom publikom. Cilj nam je povećati doseg naših objava lajkanjem, komentiranjem i dijeljenjem naših objava. Google kao platforma za oglašavanje ima znatno veći doseg. Google AdWords program oglašavanja na Google i Google partnerskoj mreži daje čitav spektar mogućnosti ciljanja publike, alata za mjerenje i analizu uspješnosti te optimizaciju kampanja. Najbolje rezultate postići ćemo kombiniranjem obje platforme“, kazao je Koružnjak.

Prilikom izrade online kampanja potrebno je obratiti posebnu pozornost na određivanje naše ciljane publike. Kvalitetnom segmentacijom naše publike lakše ćemo iskoristiti sve mogućnosti ciljanja koje su nam na raspolaganju unutar alata programa za online oglašavanje. Segmentacija je bitna i kod kreiranja poruka koje želimo komunicirati“, dodao je Koružnjak.

Optimalna podjela budžeta za web oglašavanje

Kada je pitanje o uspješnosti kampanje, bilo da je riječ o oglašavanju na Googleu ili Facebooku, važno nam je prvo odrediti cilj koji želimo postići oglašavanjem. Od ciljane dobiti koju želimo ostvariti oglašavanjem u prosjeku se odvaja 8 – 10% za oglašavanje i to predstavlja naš budžet“, navodi Koružnjak.

Važni čimbenici kod određivanja budžeta su konkurencija, jedinstvenost proizvoda ili usluge na tržištu i vrijeme u kojem se žele postići rezultati. „Za uspješnost kampanja na obje platforme više utječe kvaliteta izrade i sadržaj oglasa od novca koji smo spremni potrošiti na oglašavanje. Stručna osoba će maksimalno iskoristiti budžet što u konačnici utječe na pozitivan ROI“, rekao je Koružnjak.

Više o projektu pročitajte ovdje

Dođite i unaprijedite svoje znanje!

Komentirajte prvi

New Report

Close