Franck kupnjom dva brenda kave postao slovenski viceprvak

Autor: Božica Babić , 30. lipanj 2015. u 22:01
Franckova zagrebačka tvornica/Goran Stanzl/PIXSELL

Proizvodnju Santane i Loke neće seliti u RH već se ona i nadalje zadržava u pogonima tvrtke Mercator EMBA u slovenskom Logatecu.

Hrvatski tržišni lider u kavi i napitcima od kave – zagrebački Franck od slovenske tvrtke Mercator EMBA (članice bivše Mercator grupe koja je većim dijelom završila u portfelju koncerna Agrokor) preuzeo je 30. lipnja njezine robne marke mljevene kave – Santana i Loka.

Ta je transakcija zapravo realizirana preko Franckova povezanog društva Ivero Tradea, ono je potpisnik kupoprodajnog ugovora. Koliko su platili novu akviziciju u Francku nisu pripravni otkriti. Iz Uprave kompanije odgovaraju: "Preuzimanje Santane i Loke predstavlja tek manji dio u realizaciji planova i ambicija u okviru dugoročne strategije internacionalizacije poslovanja Francka. Sljedeći korak svakako je jačanje distribucije i vidljivosti Santane i Loke na slovenskom tržištu gdje očekujemo dobru suradnju s našim partnerima. Kao lider na tržištu kave u Hrvatskoj, imamo potrebno iskustvo i resurse kojim ćemo moći osigurati daljnje unapređenje kakvoće ovih prepoznatljivih slovenskih proizvoda kave, a vjerujemo da će potrošači znati cijeniti novu dodanu vrijednost."

S novim proizvodima, navode dalje, obogaćuju ukupan asortiman u kategoriji mljevene kave, te istodobno nastavljaju s razvojem i pozicioniranjem ostalih brendiranih proizvoda kako na slovenskom tako i na ostalim tržištima gdje posluju.  Proizvodnju Santane i Loke, kažu u Francku, neće seliti u RH već se ona i nadalje zadržava u pogonima tvrtke Mercator EMBA u slovenskom Logatecu. Nastavit će, najavljuju, s ulaganjem u kakvoću proizvoda i distribuciju uz daljnju potporu i snažnijem marketinškom pozicioniranju ta dva brenda.

Njihov dugoročni cilj je, pojašnjavaju u Upravi Francka, i slovenskim potrošačima ponuditi veći izbor i konkurentniju ponudu uz nastavak razvoja i pozicioniranja Santane i Loke zajedno s Franckovim brendovima koji su u Sloveniji već prepoznatljivi po vrhunskoj kakvoći. Dodavanjem ova dva nova brenda kave i njihovom integracijom u svoju postojeću prodajnu infrastrukturu u susjedstvu, hvale se u Francku, na slovenskom tržištu od konkurencije preuzimaju drugu poziciju u kategoriji mljevene kave i time kreiraju uvjete za svoj još efikasniji tržišni nastup u Sloveniji. Integracija Santane i Loke u asortiman Francka, ističu, uklapa se i u strategiju jačanja poslovanja i unapređivanja pozicije kompanije i na cjelovitu regionalnom tržištu.  

Komentirajte prvi

New Report

Close