Plaža u Uvali Lapad, odnosno uvali Sumratin, već iduće ljeto, nakon što se u nju uloži oko 100 milijuna kuna, trebala bi postati novi biser u turističkoj ponudi Dubrovnika u kojem će se otvoriti novih 200 radnih mjesta. To je, među ostalim, naglašeno na prezentaciji projekta “Dubrovački zalasci sunca”, nakon što je u petak dubrovačko-neretvanski župan Nikola Dobroslavić s predstavnicima hotela “Katarina” iz Dugopolja te tvrtkama “Dubrovački zalasci sunca” i “Mucić” d.o.o. potpisao ugovor o koncesiji vrijedan na godišnjoj razini 1,92 milijuna kuna plus 3,44 posto bruto prihoda ostvarenih na koncesioniranom području.
Plaža u Uvali Lapad bila je podijeljena u dvije koncesije, a na obje je pobijedila zajednica ponuditelja. Koncesija im je dana na 20 godina, a početna cijena iz natječaja bila je 890 tisuća godišnje za veći, te 190 tisuća kuna za manji dio plaže. Prostor uvale Sumratin čini 28.900 metara četvornih, od čega oko dvije tisuće čini zatvoreni prostor turističko-ugostiteljske namjene, dok je preostali dio koncesionar dužan urediti i održavati te na njemu nema prava ograničavati korištenje sugrađanima. Planira se rušenje i ponovno izgradnja zgrada, a posebna pozornost posvetit će se interijerima. Plaža će imati veći kapacitet, a predviđaju se i bazen, restorani, kao i barovi. U planu je, piše Slobodna Dalmacija, i plutajući bazen za svjetski poznato vaterpolsko natjecanje Divlju ligu. Sve u skladu s arhitektonsko-urbanističkim rješenjem zagrebačkog Arhitektonskog fakulteta. Tonći Gabrić iz tvrtke “Mucić” predstavljajući projekt je rekao kako je osnovni cilj postaviti Uvalu Lapad kao “kontrapunkt” povijesnoj dubrovačkoj cjelini i Stradunu.
"Uložit ćemo nešto manje od 100 milijuna kuna, a sve što napravimo bit će najveće kvalitete. Zapušteni prostori bit će iskorišteni u sadašnjem stanju, posebno po pitanju hortikulture. Kuća na plaži morat će se srušiti, što stoji i u planovima, a ostale zgrade će se srušiti i ponovno izgraditi. Posebnu brigu vodit ćemo o interijeru. Želimo da taj prostor bude sa sadržajem na najvišoj razini na ponos Dubrovniku", poručio je Gabrić istaknuvši kako će napraviti proizvod za svjetsku kartu i “must see” za sve posjetitelje, te dodao kako povrat investicije očekuju u idućih osam do 10 godina.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.100 mil.kuna uložiti u plažu je suludo! te novce nikad neće vratiti iz poslovanja pa se čovjek mora zapitati koja je pozadina ove priče???
To će već postati standard, da se “poslovni preporod” najavljuje opisujući “projekte” betoniranja plaža, asfaltiranja šetnica i stavljanja rampi na improvizirane parkinge.
100 milijuna kuna da se uloži tamo gdje je glavni prihod najam ležaljki, to je gotovo tipična hrvatska alkemija – ni riječi o tome čiji su to zapravo novci i u što će se potrošiti na jednoj običnoj plaži. I tim novcem se razbacuje Mucić, koji u isto vrijeme “visi” ogromne novce na Split Mallu.
Ubrzo će i kad netko otvori kiosk s kokicama SDP forsirati sve medije da to prikazuju kao gospodarski uzlet kao rezultat njihove mudre politike. Već smo postali Afrika, a sada idemo k srcu prašume.
Uključite se u raspravu