U McDonald’su se prekraja menadžment

Autor: Poslovni dnevnik , 24. lipanj 2015. u 16:50
Namjera je pojednostaviti poslovanje i vratiti goste u restorane

Namjera je pojednostaviti poslovanje i vratiti goste u restorane.

U sklopu plana za povratak stare slave, vodstvo najvećeg američkog lanca brze prehrane krenulo je i u kadrovske rošade.

S ciljem pojednostavljenja poslovanja i postizanja veće učinkovitosti uvode se i neke nove funkcije u menadžmentu McDonald'sa, a svim vodećim ljudima misija je ista – vratiti goste u restorane. Kako piše The Wall Street Journal, nedavno je u elektronskoj poruci zaposlenicima najavljeno imenovanje Karen King na mjesto terenske direktorice. Riječ je o posve novom mjestu u vrhu menadžmenta ove kompanije, a zadatak joj je da sa svojim timom izravno surađuje s vlasnicima franšiza na terenu kako bi se u svakom pojedinom objektu poboljšala prodaja.

 Riječ je o osobi koja je svojevremeno bila zadužena za poslovanje McDonald'sa na istoku Sjedinjenih Američkih Država te koja je prošle jeseni pozvana da se iz mirovine vrati u kompaniju. Njezina nova funkcija, tumače analitičari, krucijalna je s obzirom da je odnos Vodstva McDonald'sa s vlasnicima franšiza izuzetno "nategnut". I drugi menadžeri dobivaju nove poslovne pozicije, a sve u sklopu plana kojeg je u ožujku razotkrio novi čelnik ove slavne američke tvrtke  Steve Easterbrook. "Ovo razdoblje je naša prekretnica na našem putu prema modernom, progresivnom restoranskom lancu", porukuje jedan od čelnih ljudi tvrtke Mike Anders.

Komentirajte prvi

New Report

Close