GAP-ove trgovine zatvara – internet

Autor: Ana Maria Filipović Grčić , 23. lipanj 2015. u 21:59
Zatvara se četvrtina trgovina/Reuters

Kultni lanac ne prati potrošačke želje diktirane društvenim mrežama.

Za zatvaranje četvrtine trgovina kultnog američkog trgovačkog lanca GAP, čiju je odjeću nosila i Sharon Stone na Oscarima, krive su – društvene mreže.

Kako prenosi New York Times, zahvaljujući ulozi društvenih mreža danas svatko vidi što se nosi na modnim pistama. Društveni mediji i blogovi idu ukorak s potrošačkom opsesijom najnovijim modelima – kupci obično odmah požele ono što vide. Forever 21, H&M te Zara mogu pratiti ovu vrstu potrošačke groznice s obzirom da vrlo često mijenjaju dizajn, dok lanci poput GAP-a pripadaju onim tradicionalnijim modnim kućama koji svoj dizajn planiraju za 12-mjesečno trajanje na tržištu.

Nekonvencionalna politika poslovanja, primjerice ona Zarina, eliminira ovaj rizik. Strategija se sastoji od čestog osvježavanja kolekcije, i do dva puta tjedno, dok tradicionalnije modne marke kolekcije osvježavaju u prosjeku jednom po sezoni.

Komentirajte prvi

New Report

Close