Najvećem britanskom trgovačkom lancu nikako da krene nabolje. Očekuje se da će Tesco u petak objaviti tromjesečne rezultate koji će pokazati pad prodaje od 2 do 2,5 posto.
Dokaz je to da brojne strategije usmjerene ka poboljšanju prodajnih rezultata, uključujući i značajne popuste, zasad ne daju očekivane rezultate. No, kao zrnce utjehe ostaje im činjenica da je očekivani pad ipak manji od onog u istom lanjskom razdoblju kada je iznosio 3,8 posto. Osim samih prodajnih rezultata, poziciju kompanije uvelike je potresla lanjska afera s malverzacijama teškim čak 250 milijuna funti, a rejting agencija Moody's procjenjuje da im treba oko 5 milijardi funti da bilancu dovedu u red.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu