Oživljeni kviz “Kolo sreće” donio trijumf RTL-u, dnevno ga gleda 400 tisuća ljudi

Autor: Poslovni.hr , 21. lipanj 2015. u 12:02
Foto: RTL

Odluka RTL Televizije da nakon 13 godina izbivanja s malih ekrana u program vrati kviz “Kolo sreće” pokazala se punim pogotkom.

Odluka RTL Televizije da nakon 13 godina izbivanja s malih ekrana u program vrati kviz "Kolo sreće" pokazala se punim pogotkom pa HTV, koji je kviz prikazivao prije, može samo žaliti što se nije sjetio vratiti iskušan uspješni recept na Prisavlje. 

Kako piše Večernji list, "Kolo sreće" na RTL-u je trenutačno najgledaniji sadržaj s deset posto gledanosti u ukupnoj populaciji, odnosno gleda ga oko 400 tisuća ljudi svaku večer.

No nakon 13 godina mnogo se toga promijenilo, a jedino je bazični format ostao isti. U voditeljskim ulogama više ne gledamo Olivera Mlakara i Tanju Tušek, koji su bili zaštitna lica nekad megapopularnog HTV-ova kviza. Njih su naslijedili glumac Boris Mirković i manekenka Iva Jerković. Nakon početnog privikavanja na nova voditeljska lica, trebalo se priviknuti i na tehnološki napredak, a na društvenim mrežama najčešći komentari bili su: "Pa kamo je nestalo okretanje slova?

No, ako je ekran osjetljiv na dodir postao tako popularan kada je o mobitelima riječ, zašto modernizaciju ne bi doživjelo i "Kolo sreće"? Tako Iva Jerković nema zadatak okretati slova, nego ih samo nonšalantno dotakne u prolazu, a čudo tehnike učini ostalo. Još jedna novost jest i da natjecatelji više ne biraju nagrade iz izloga pa tako nema mikrovalnih, perilica za rublje i inih stvari, nego je dobitak u novcu.

Komentirajte prvi

New Report

Close