Petina kupaca Apple Watcha kupe i dodatni remen za taj sat što američkom tehnološkom divu pruža priliku za dodatni profit, pokazuju podaci tvrtke Slice Intelligence.
Prvi izbor kupaca je crni remen koji Apple prodaje za 49 dolara, a kojem je tvornička cijena – bez troškova transporta – svega 2,05 dolara. No, drugi najpopularniji je Milanese remen koji stoji 149 dolara. U SAD-u je do sada prodano oko 20.000 satova. Kako su se prvi kupci najčešće odlučivali za ulazni, Sport model sata koji stoji 349 dolara, dodatni remen znatno podiže cijenu ukupne kupnje, tvrdi Slice.
Apple je kreirao i vlastitu platformu na kojoj vanjski dizajneri mogu kreirati svoja rješenja remena za Apple Watch, a prema izvorima iz kompanije, Apple neće imati udjela u prodajnim prihodima od takvih remena.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu