Hrvatski proizvođač obuće Borovo i najveći festival elektroničke glazbe u regiji, Ultra Europe, dogovorili su poslovnu suradnju, u sklopu koje predstavljaju novu, limited edition kolekciju tenisica Startas – Ultra Startas.
Riječ je, kako su istaknuli, o jedinstvenoj suradnji jer Ultra do sada nije prodavala niti nudila tenisice sa svojim zaštitnim znakom, a i Borovo je prvi hrvatski proizvođač čije proizvode plasiraju.
Za tu potrebu Borovo će proizvesti ukupno osam tisuća pari Startasica s Ultrinim znakom, koje je dizajnirala Iva Ćurković (četiri ženska i četiri muška modela), a od kojih će se pet tisuća pari naći na štandovima u sklopu predstojećeg festivala u Splitu. Ostatak će se prodavati u po jednoj prodavaonici Borova u Zagrebu, Splitu, Šibeniku i Zadru.
'Činjenica je da turistička ponuda, na koju se festival Ultra Europe izravno naslanja, Hrvatskoj otvara velike mogućnosti. No, naš je cilj pomoći svim razinama društva u Hrvatskoj, a znajući za povijest Borova, ali i ostale potrebe gospodarskog i socijalnog razvoja grada Vukovara i županije, rado smo ih odabrali kao partnera. Posebno nas veseli činjenica što je Borovo kroz proteklih nekoliko tjedana uspostavilo partnerske odnose s određenim događanjima i sportskim klubovima. Naša će uloga biti raširiti pisitnost Startasa na globalnoj razini kroz prisustvo Ultre diljem svijeta, odnosno kroz činjenicu da će velika većina kupaca ovog proizvoda biti posjetitelji Ultre Europe koji dolaze iz preko 130 zemalja svijeta', kazala je event menadžerica Ultra Europe Dunja Dragojević.
Da će kolekcija Ultra Startas doprinijeti jedinstvenosti ponude ovogodišnjeg izdanja festivala potvrdila je i Jasmina Matiša, Direktorica Marketinga Borova:
'Želja nam je na takvim događanjima koji okupljaju mlade generacije kroz sam proizvod educirati o vrhunskoj hrvatskoj kvaliteti i unutar granica Hrvatske, ali i izvan granica Hrvatske s obzirom da posjetitelji festivala dolaze iz cijelog svijeta. Tenisice Ultra Startas moderan su i kvalitetan suvenir za koji smo sigurni da će svaki Ultra posjetitelj ponijeti s lijepim uspomenama iz Hrvatske.'
Direktorica marketinga Borova Jasmina Matiša naglasila je da se Startasice proizvode od 1976. godine te da su s dolaskom nove uprave 2013. krenuli i s izvozom, pa tako i tih tenisica u Francusku, Španjolsku, Koreju i u SAD prvi put prije dva mjeseca.
"Očekujemo dobre rezultate od suradnje s Ultrom, to je za nas veliki međunarodni iskorak jer će na festival doći brojni mlađi ljudi iz cijelog svijeta i bit ćemo u svim njihovim promotivnim kanalima što nam otvara mogućnosti i za nova tržišta", naglasila je Matiša.
Dodala je i da u zadnje tri-četiri godine u Borovu svake godine bilježe udvostručenje prodaje tih tenisica.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu