Britanska banka Barclays razmatra uvođenje tehnologije koja će omogućiti klijentima da komuniciraju s robotom kako bi obavili novčane transfere.
Sustav umjetne inteligencije mogao bi biti iskorišten na način da klijenti razgovaraju s njime i dobiju informacije koje traže, kazao je za CNBC Derek White, direktor digitalnog razvoja Barclaysa. Banka razmišlja i o kreiranju aplikacije za mobilne telefone pomoću koje bi klijenti koristili bankarske usluge govoreći aplikaciji što da čini.
Inače, Barclays već nekoliko godina pokušava biti tehnološki lider u bankarstvu. Tako je 2012. predstavljena aplikacija Pingit pomoću koje su klijenti bilo koje banke mogli međusobno slati novac putem mobitela, pa čak i preko Twittera.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu