Brendingom do boljih rezultata

Autor: Poslovni.hr , 09. lipanj 2015. u 22:00
Fotolia

Brand Oktal Pharme Biolectra bilježi rast od 9% na domaćem tržištu.

Brand Biolectra bilježi rast od devet posto na hrvatskom tržištu u odnosu na prvo tromjesečje prošle godine, a to je rezultat brendiranja proizvoda Biolectra Magnezij Direkt, u kojeg je tvrtka Oktal Pharma uložila 2014.

Za ovakav strategijski manevar ova se kompanija, prema riječima Daniele Hočevar, voditeljice odjela OTC proizvoda u službi Zastupstva Oktal Pharme, odlučila jer su željeli osnažiti brend Biolectra, koji je već dugo prisutan na hrvatskom tržištu, a razlog je sve jače konkurencija. Proces brendinga napravili su u suradnji s hrvatskom brending agencijom Brandoctor koja upravo slavi desetu obljetnicu.

“Brend strategija proizašla je iz jedinstvenog uvida koji spaja želje potrošača i karakteristike proizvoda – Kada ti je svega previše, premalo ti je magnezija”, pojasnila je Anja Bauer Minkara iz spomenute agencije. Napominje da su, uz pomoć tzv. dijagnoze i terapiju brenda, definirani novi uvid u proizvod i njegov imidž, te srž, obećanje i osobnost brenda iz kojih je proizašla komunikacija. “Glavni kanal komunikacije bili su televizijski spotovi, uz podršku sredstava izravne komunikacije poput letaka i brošura. Da je branding bio uspješan pokazuje rast branda na tržištu od 9%, uz rast ukupnog tržišta od 2%”, kaže. Brend ili rebrend strategija ne znači samo promjenu imena ili dizajna, napominje Bauer Minkara, već pronalaženje jedinstvene pozicije za brand na tržištu, stoga je rast na tržištu najbolji pokazatelj uspješnog brendinga ili rebrendinga.

Komentirajte prvi

New Report

Close