Bellabeat u prvih 60 min. prodaje utržio gotovo milijun i pol kuna

Autor: Bernard Ivezić , 01. lipanj 2015. u 21:59
Foto: Borna Filic/PIXSELL

Predbilježbe za pametni privjesak Leaf od 120 tis. kupaca.

Zagreb Bellabeat, najuspješniji hrvatski startup koji razvija rješenja u području interneta stvari (IoT), započeo je prodaju pametnog privjeska Leafa i u 60 minuta utržio 1,4 milijuna kuna.

Za Leaf se predbilježilo više od 120 tisuća kupaca tako da startup sad razmišlja o povećanju kapaciteta proizvodnje. Bellabeat može proizvesti 50 tisuća pametnih privjesaka na mjesec, a plan je proizvodnju udvostručiti. U SAD-u je Bellabeatov Leaf i prije službenog lansiranja stekao kultni status.

Predstavlja ga se kao ekskluzivni pametni nakit. Hrvatski startup je, kako bi to dodatno naglasio, objavio specijalno izdanje Leafa koje se radi od 7000 godina starih naplavnih panjeva iz Hrvatske, koji su tamne boje, i 14 karatnog zlata. Bellabeat je privukao 6,5 milijuna dolara investicije, među inima od Jessica Albe.

Komentirajte prvi

New Report

Close