Spajanjem do novca, ne i za promidžbu

Autor: Marija Brnić , 28. svibanj 2015. u 21:59
Foto: Sanjin Strukić/PIXSELL

Štednja je i bila cilj spajanja agencija, no time se opet ne pridonosi promociji ulaganja.

Agencija za investicije i konkurentnost (AIK) ove će godine na promidžbu ulaganja u Hrvatsku potrošiti osjetno više nego što je bilo planirano.

Početkom ožujka AIK-u je pripojena Agencija za javno-privatno partnerstvo, pa je Vlada u četvrtak i u proračunu provela korekciju i AIK-u prenijela novac koji AJPP nije potrošio. Preraspodijeljeno mu je AJPP-ovih 2,56 milijuna kuna od planirana tri milijuna za 2015. Zahvaljujući tome AIK-u budžet raste s 12 milijuna na 14,56 milijuna kuna.

To je za oko 30 posto manje nego što su dvije agencije imale u lanjskom proračunu. Štednja je i bila cilj spajanja agencija, no time se opet ne pridonosi promociji ulaganja. Za to će se, naime, izdvojiti skromnih 319.000 kuna, 129 tisuća više od planiranoga, a stavka za privlačenje investicija AIK-u raste s 1,48 na 1,5 milijuna kuna. 

Komentirajte prvi

New Report

Close