Početak godine bio je uspješan za Pivovarnu Laško, osim što su prodali Radensku češkoj Kofoli i dobili Heineken za strateškog partnera pivovare, bilježe i rast prodaje iznad planova.
Grupa Pivovarne Laško prodala je u prvom tromjesečju 2,4 posto više pića od planiranog, a kćerinsko društvo Laško čak 9,5 posto iznad plana. Grupa je u prvom tromjesečju ostvarila 43,5 milijuna eura čistih prihoda, 4,6 posto više nego u istom lanjskom razdoblju. Prodaja je blago povećana na domaćem tržištu, no čak za četvrtinu je porasla na inozemnom tržištu. Ostvareno je 3,5 milijuna eura dobiti iz poslovanja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu