Beko je predstavio proizvodne novitete na međunarodnoj konferenciji za partnere u muzeju Mimara.
Danas je među prva tri brenda bijele tehnike u Hrvatskoj, a udio tvrtke na našem tržištu bijele tehnike je 8 posto. "S novim logom i na osnovi naše filozofije, iznimno smo ponosni što možemo predstaviti tehnološki napredne proizvode nove generacije koji će donijeti promjene nabolje u svakom kućanstvo. Slavimo 10 godina prisutnosti na hrvatskom tržištu, a činjenica da smo u top 3 na hrvatskom tržištu pokazuje da hrvatski kupci imaju veliko povjerenje u naše proizvode", tvrdi Orhan Sayman, regionalni direktor direktne prodaje Arcelik grupe za Europu i Ameriku.
Inače, Beko je prva turska marka bijele tehnike koja se počela izvoziti. Dobili su i nagradu za najučinkovitiji proizvodni postupak u Hrvatskoj.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu