U reklami kanadske tvrtke Italiju glumi Dubrovnik

Autor: Poslovni.hr , 24. svibanj 2015. u 11:54
Foto: Grgo Jelavic/PIXSELL

‘Par koji na web stranici čita talijansku povijest bit će vrlo iznenađen kad sazna da je njhov talijanski kafić zapravo u Hrvatskoj”, kažu čitatelji Dnevnik.hr-a.

Kanadska komunikacijska i medijska kompanija Rogers Canada objavila je prije mjesec dana reklamni spot u kojem promoviraju uslugu roaminga u europskim zemljama, točnije njih 35. Sukladno tome, akteri videospota nalaze se u više europskih zemalja gdje uživaju u roamingu. Jedna od zemalja je i Italija, no ono što je zapelo za oko čitatelju portala Dnevnik.hr jest da je Italija u uratku zapravo Dubrovnik, odnosno fotošopirani Stradun. 

'Par koji na web stranici čita talijansku povijest bit će vrlo iznenađen kad sazna da je njhov talijanski kafić zapravo u Hrvatskoj', samo je jedan od komentara ispod videa. Oglasila se i kompanija koja je korisnicima za početak poručila da imaju dobro oko, a onda je uslijedilo objašnjenje.

'Kao što je vrlo učestalo u filmskoj industiji – i, naravno, u oglašavanju,koristili smo London i Dubrovnik da predstavljaju nekoliko mjesta u Europi', poručili su i dodali kako njihovi korisnici mogu imati koristi on njihovih usluga u više od 35 europskih zemalja među kojima su i Italija i Hrvatska.

Komentirajte prvi

New Report

Close