Kanadska komunikacijska i medijska kompanija Rogers Canada objavila je prije mjesec dana reklamni spot u kojem promoviraju uslugu roaminga u europskim zemljama, točnije njih 35. Sukladno tome, akteri videospota nalaze se u više europskih zemalja gdje uživaju u roamingu. Jedna od zemalja je i Italija, no ono što je zapelo za oko čitatelju portala Dnevnik.hr jest da je Italija u uratku zapravo Dubrovnik, odnosno fotošopirani Stradun.
'Par koji na web stranici čita talijansku povijest bit će vrlo iznenađen kad sazna da je njhov talijanski kafić zapravo u Hrvatskoj', samo je jedan od komentara ispod videa. Oglasila se i kompanija koja je korisnicima za početak poručila da imaju dobro oko, a onda je uslijedilo objašnjenje.
'Kao što je vrlo učestalo u filmskoj industiji – i, naravno, u oglašavanju,koristili smo London i Dubrovnik da predstavljaju nekoliko mjesta u Europi', poručili su i dodali kako njihovi korisnici mogu imati koristi on njihovih usluga u više od 35 europskih zemalja među kojima su i Italija i Hrvatska.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu