Četiri majstora Podravke opet su bila u akciji kuhanja na Poslovnom uzletu. Njihov putujući brend, kako sami sebe vole nazvati, u Splitu je pripremio ukusna jela za poduzetnike, obrtnike i uzvanike manifestacije Poslovnog dnevnika, vodeći se Mediteranom kao glavnom smjernicom u nastanku jelovnika.
"Inače organiziramo ovakve kulinarske prezentacije Podravkinih jela u skladu s trendovima i proizvodima koji su noviji na tržištu. Naše promocije, degustacije i edukacije koje omogućavamo ljudima usmjerene su isključivo na naš brend i jačanje njegove pozicije na tržištu", poručio je Zlatko Sedlanić, promotor kulinarstva, specijalist.
Na dva bogata stola u Domu Hrvatske vojske Lora mogle su se tako kušati juhe, salate, Dolcela slatki program, salate i glavna jela. "U skladu sa sezonom odlučili smo se za Podravkine krem juhe, jednu od šparoga i drugu od brokule i cvjetače, a glavna jela smo uskladili s podnebljem", kaže Sedlanić.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu