Svaki Hrvat godišnje u prosjeku konzumira 5,7 litara sladoleda, a u lepezi okusa uvjerljivo dominiraju čokolada i vanilija, neki su od podataka iz istraživanja koje su proveli u Ledu, lideru u prodaji sladoleda ne samo na lokalnom već i tržištima regije.
Hrvati ipak i dalje značajno zaostaju iza stanovnika SAD-a, svaki Amerikanac naime godišnje u prosjeku pojede čak 15 litara sladoleda.
Istraživanje koje je Ledo nedavno proveo otkriva da 64 posto konzumenata sladoleda živi u urbanim sredinama. Sladoledoljubaca je najviše među Zagrepčanima, na drugom mjestu su Dalmatinci nakon kojih slijede Slavonci. Iako prva asocijacija sladoled veže uz slastičarnice i boravak na otvorenom u ljetnom razdoblju istraživanje otkriva kako se čak 70 posto sladoleda konzumira unutar obiteljskih domova i to urazdoblju između 13 i 20 sati.
Direktor marketinga i razvoja u Ledu Dario Vrabec iznosi da je u šarolikom smrznutom asortimanu Leda oko 800 proizvoda od kojih su 235 sladoledi. Ledo sladolede plasira na više od 20 tržišta, osim u zemlje regije, kaže Vrabec, uspješno izvoze u Norvešku, Švedsku, Italiju, Francusku, Nizozemsku i Slovačku kada je riječ o europskom prostoru, a od dalekih destinacija izdvaja izvoz u Ujedinjene Arapske Emirate i SAD.
U novu ljetnu sezonu, najavljuje, ulaze sa čak 35 novih vrsta sladoleda. Posebno spominje povratak sladoleda Silk Milk, koji je bio najpopularniji među Ledovim sladoledima 90-tih godina, a u Ledo škrinje vraća se po glasovanju gotovo 80 tisuća potrošača. Novi Ledonardo izabran je pak među 200 000 sladoleda koje su kreirali potrošači, a Obsession je sladoled za obljetničko slavlje uz 20-tu godinu proizvodnje brenda King.
U Ledu su odlučili uvesti praznik sladoleda, a prvi SladoleDan bit će organiziran 23. svibnja u zagrebačkom Maksimiru.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu