U suradnji s portalom posao.hr svakog utorka donosimo aktualne vijesti sa tržišta rada. One uključuju najbolja radna mjesta koja su trenutno u ponudi po odabiru stručnjaka sa specijaliziranog portala posao.hr.
Tvrtka Uniline traži osobe za dva radna mjesta. Koordinatora u odjelu ljudskih resursa (m/ž) te Samostalnog referenta za obračun plaća (m/ž). Koordinator u odjelu ljudskih resursa koordinira isplate plaća i drugih dohodaka te sastavlja ugovore i ostalu dokumentaciju. Potrebno je između tri i pet godina radnog iskustva u poslovima računovodstva ili knjigovodstva te znanje engleskog jezika. Za posao samostalnog referenta poželjno je ekonomsko usmjerenje ili matematička gimnazija, tri do pet godina iskustva u poslovima računovodstva ili knjigovodstva te poznavanje rada na računalu. Brza prijava.
Kao jedna od najuspješnijih financijskih grupacija, UniCredit raste u istinski međunarodnom okruženju. Zagrebačka banka u potrazi je za specijalistom/icom za praćenje usklađenosti s propisima. Radno mjesto je u gradu Zagrebu a banka nudi mogućnost rada i razvoja u dinamičnoj okolini i području od strateške važnosti za Zagrebačku banku. Opširnije pročitajte ovdje.
Ringeis promotion, grupacija koja uspješno posluje još od 1995. godine bavi se promotivnim proizvodima a traži Asistenta u prodaji – pripravnika (m/ž). Mjesto rada je Zagreb a traži se srednja ili viša stručna sprema, dobro podnošenje stresnih situacija i vozačku dozvolu B kategorije. Tvrtka nudi ugovor o radu na neodređeno vrijeme nakon odrađenog probnog roka. Prijavite se ovdje.
PRIMA grupa je najveći hrvatski lanac maloprodaje namještaja te jedan od najvećih hrvatskih proizvođača namještaja traži prodavača (m/ž) s mjestom rada na otoku Krku. Traži se srednja stručna sprema minimalno 2 godine radnog iskustva na sličnim poslovima. Opširnije pročitajte ovdje.
eKupi je vodeća regionalna Internet trgovina sa širinom i kvalitetom ponude koja će zadovoljiti svakoga, te uslugom koja pruža vrhunsko iskustvo kupnje i sigurnosti našim kupcima traže Agent/ica za prodaju avio karata i turističkih aranžmana s radnim mjestom u gradu Zagrebu. Potrebna je visoka stručna sprema ekonomskog usmjerenja i najmanje dvije godine radnog iskustva na poslovima rezervacija i prodaje avio karata i drugih turističkih usluga. Ako ste odgovorni, organizirani i komunikativni prijavite se ovdje.
Tvrtka Ind-Eko traži Komercijalistu (m/ž) za komercijalne poslove u uredu i na terenu. Zaposlenik će obavljati poslove promocije, prezentacije i prodaje usluga a potrebna je visoka stručna sprema strojarskog, građevinskog ili sličnog usmjerenja. Opširnije pročitajte ovdje.
'Centar za strane jezike' traži rukovoditelja Službe za računovodstvo i financije (m/ž) koji bi samostalno vodio poslovne knjige za jedno dioničko društvo i dvije obrazovne ustanove. Potrebna je visoka stručna sprema Ekonomskog fakulteta. Opširnije pročitajte ovdje.
Informatička tvrtka N-Lab traži visoko stručnu i motiviranu osobu za posao PHP programera. Traži se dobro poznavanje PHP programskog jezika i web tehnologija te iskustvo u razvoju web aplikacija i cloud tehnologija. Opširnije pročitajte ovdje.
Tvrtka Natek traži osobu koja bi obavljala poslove vezane uz kontrole kvalitete. Mjesto rada je grad Wroclaw u Poljskoj. Uvjeti su minimalno tri godine radnog iskustva na sličnim poslovima, poznavanje engleskog jezika, te napredno poznavanje rada na računalu. Opširnije pročitajte ovdje.
Tvrtka Foreo traži visoko motivirane, odgovorne i stručne osobe za radno mjesto asistenta u Marketingu s naglaskom na odlično poznavanje francuskog jezika. Osoba će biti odgovorna za planiranje, optimizaciju, implementaciju i analizu marketinških aktivnosti u korelaciji povezanosti s brandom. Brza prijava.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu