Split i okolica za Booking.com su jako važne destinacije, istaknuo je Goran Pleše, regionalni menadžer kompanije Booking.com koji je u ponedjeljak predstavio svoj novi sezonalni ured u Splitu.
"Otvaranjem ureda fokusirat ćemo se na pružanje pravodobne podrške našim sadašnjim i budućim partnerima te na davanje savjeta hotelima i ostalim tipovima smještaja kako optimizirati ponudu na temelju potražnje Booking.com-a. Otvaranjem splitskog ureda, ali i ostalih sezonalnih ureda, nastojimo još efikasnije komunicirati s našim partnerima, kojih u Hrvatskoj trenutačno imamo više od 30.000. Tim putem težimo i svakom Booking.com korisniku osigurati jednostavan pronalazak smještaja koji odgovara upravo njima", istaknuo je Pleše.
Prilikom otvaranja ureda Pleše je otkrio i rezultate analize o profilu gostiju koji koji preko Booking.com-a rezerviraju smještaj u Splitu, kao i razlozima rezervacije smještaja. Na prvom su mjestu gosti iz V. Britanije, slijede gosti iz Hrvatske, Francuske, Njemačke, Južne Koreje, SAD-a, Australije, Italije, Španjolske i Švedske. Kao glavne razloge rezervacije smještaja gosti ističu staru gradsku jezgru, zatim povijest grada Splita, plaže, šoping, razgledavanje, kulturu, noćni život, spomenike i odmor.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu