Sada postaje važno tko kontrolira budućnost

Autor: Poslovni.hr , 08. svibanj 2015. u 17:04
Foto: Davor Visnjic/PIXSELL

Današnji potrošači i građani su kritični te traže razna objašnjenja. “Morate manje govoriti o rastu svoje kompanije, a više o njezinu doprinosu društvu”

Dvodnevni Communication Management Forum 2015., održan u petak i subotu u Zagrebu, okupio je pedesetak istaknutih stručnjaka iz sektora odnosa s javnošću,  komunikacijskog menadžmenta, marketinga, medija te ostalih srodnih disciplina iz Hrvatske i još nekoliko zemalja. Organizator Foruma je zagrebačka Edward Bernays Visoka škole za komunikacijski menadžment.

Uvodno predavanje održao je Dejan Verčič, profesor s ljubljanskog sveučilišta. Upozorio je na to da se svijet u kojem živimo iz temelja promijenio te da su zavladali globalizacija i dematerijalizacija.

“Još nismo postali svjesni da Europa više nije središte svijeta. Danas su najbolji studenti na američkim fakultetima Kinezi i Korejci. Isto kao što nismo svjesni da je došao kraj države blagostanja. Uvjereni smo kako samo mi imamo problem s državnom blagostanja jer su naše zemlje u tranziciji, no problem je puno dublji”, rekao je Verčič.

Upozorio je na to da bogate zemlje, zbirno gledano, već godinama nisu ekonomski jače od ostalih zemalja svijeta.

Nadalje, s dematerijalizacijom se promijenilo još nešto: više povijest ne kontrolira sadašnjost, odnosno postaje nebitno odakle je netko. Sada postaje važno tko kontrolira budućnost, a to se čini prodavanjem obećanja i uvjeravanjem ljudi da oni trebaju baš tvoj proizvod ili uslugu, kaže Dejan Verčič.

U nastavku je predavanja održala nizozemska profesorica Betteke van Ruller, koja je upozorila na to da su današnji potrošači i građani kritični te traže razna objašnjenja. “Morate manje govoriti o rastu svoje kompanije, a više o njezinu doprinosu društvu”, rekla je profesorica sa sveučilišta u Amsterdamu. 

U nastavku su predavanja održali Darko Tipurić, Božo Skoko, Hrvoje Jakopović i Damir Jugo.   

Komentirajte prvi

New Report

Close